fbpx
Skip links

Društvo za elektronske športe – spid.si v letu 2014

Društvo za elektronske športe – spid.si je v letu 2014 bilo izjemno aktivno. Še v letu 2013 smo najavili naš drug zaporedni lanparty, EPICENTER LAN 2 (https://epicenter2.spid.si), v tednih do pričetka dogodka smo pa neprestano izpostavljali sponzorje, dodajali turnirje ter pravila za le te, kot tudi skrbeli za promocijo dogodka skozi vse kanale, ki so nam bili dosegljivi. Samo leto 2014 smo pričeli z nagradno igro, v kateri smo podarili podlogo za miško SteelSeries Qck+, objavljali smo aktualne informacije s področja elektronskih športov po svetu v slovenščini in še.

EPICENTER LAN 2 se je pričel v dopoldanskih urah 8. februarja 2014, in je tekom 36-urnega dogajanja gostil 97 tekmovalcev v sedmih organiziranih tekmovanjih in več kot 60 obiskovalcev. Dogodek so sponzorirale Srednja poklicna in tehniška šola Murska Sobota, Gimnazija Murska Sobota, GameWorld.si (Videotop d.o.o.), Mojcomp in SteelSeries. Videe iz dogodka si je ogledalo več kot 2400 ljudi, medtem ko so o dogodku poročali portali Pomurec.com, TV IDEA, Sobotainfo.com, Planet TV in ePlayGround. Na socialnih omrežjih je dogodek dosegel več kot 22.000 ljudi, več kot 3400 njih je na objave kliknilo ali komentiralo. Spletna stran je v promocijskem času dogodka doživela nekaj manj kot 10.000 ogledov strani.

Povzetni video iz dogodka:
httpss://www.youtube.com/watch?v=US-mba6vu4M

 

Dogodku je sledilo nadaljnje poročanje o aktivnosti na slovenski igričarski sceni, takoj po dogodku smo pa objavili tudi anketo o morebitnem terminu za MiKK LAN 8. Neprestano, z večimi objavami dnevno na socialnih omrežjih, smo naše sledilce posodabljali z aktivnimi prenosi iz tekmovanj in ažurnimi novicami iz drugih dogodkov doma in po svetu. Podobno smo s sledilci spletne strani in socialnih omrežjih delili “closed beta” ključe, s katerimi so dobili ekskluziven dostop do iger, ki še niso izdane in so tako imeli možnost sodelovati pri testiranju in razvoju.

 

V maju smo izvedli naš drug dogodek leta 2014, MiKK LAN 8 (https://mikklan.spid.si). Posebnost serije teh dogodkov je bila, da smo za vse igralce, ki jih je bilo 45, zagotovili zdravo pijačo in prehrano ter prigrizke. Potekal je neprestano tri dni od petka, 2. maja, do nedelje, 4. maja 2014 v prostorih Mladinskega informativnega in kulturnega kluba Murska Sobota, kjer smo se posvečali izključno zabavi in animiranju udeležencev. Kljub temu smo organizirali kar nekaj različnih zabavnih turnirjev v League of Legends, na grajskem dvorišču smo igrali nogomet in odbojko, zvečer smo pa prižgali žar(e) in imeli pravcat piknik na samem lanpartyju, ki ga je dopolnjeval ogled streama ter filmov na ogromnem, 10 metrov velikem platnu.

 

Poleg dogodka smo v maju objavili še serijo člankov na temo vzrokov za uspešnostjo igre League of Legends:
https://www.spid.si/2014/05/serija-vzroki-za-uspesnostjo-league-legends-prvi-del/
https://www.spid.si/2014/05/serija-vzroki-za-uspesnostjo-league-legends-drugi-del/

 

Takoj naslednji mesec smo pričeli s promocijo naslednjega dogodka, prvega poletnega EPICENTER LAN-a (https://epicenter3.spid.si), ki je kot vedno dosedaj potekal v dvorani Gimnazije Murska Sobota in Srednje poklicne in tehniške šole Murska Sobota. Ta je bil že spočetka mišljen kot manjši od EPICENTER LAN 2 zaradi poletnega termina sredi julija (12. in 13. julij 2014), v katerem bi velik del igričarske skupnosti bil odsoten. Kljub nizkim pričakovanjem smo videli na dogodku 65 tekmovalcev in 40 obiskovalcev, ki so poleg igranja videoiger prosti čas preživljali zunaj, kjer so se merili v celi vrsti športov, od nogometa in košarke do odbojke ter ameriškega nogometa. Vsebine iz dogodka so zabeležile 1650 ogledov, medtem ko je spletna stran dogodka imela več kot 3000 ogledov, glavna stran društva pa več kot 5300 ogledov. Živ prenos videa iz dogodka si je ogledalo 780 unikatnih obiskovalcev, ki so konzumirali vsebine več kot 640 ur. Največje število sočasnih gledalcev je bilo 87. Tudi na socialnih omrežjih je bil dogodek popularen, saj smo dosegli 9500 ljudi, 2600 od njih je na objave komentiralo.

Galerija slik EPICENTER LAN 3:
httpss://www.facebook.com/media/set/?set=a.586814881435006.1073741869.220907651359066&type=3

 

Po EPICENTER LAN 3 smo najavili serijo spletnih tekmovanj MAMUT CUP. Ta je bila mišljena za igralce League of Legends, ki so se skozi sistem treh kvalifikacijskih tekmovanj imeli možnost uvrstiti na finalni turnir MAMUT CUP-a, v katerem bi najboljše 4 ekipe prejele nagradni sklad 250 evrov v RP točkah. Dogodka se je udeležilo več kot 150 tekmovalcev, tekme so pa bile prenašane na splet, kjer smo skupno zabeležili več kot 1300 unikatnih gledalcev.

 

Oktober je bil naporen mesec za Društvo za elektronske športe – spid.si, saj ne le, da smo pričeli z novo serijo dogodkov, organizirali smo tudi oglede tekem polfinala in finala svetovnega prvenstva v najpopularnejši spletni videoigri, ki jo vsak mesec igra več kot 35 milijonov ljudi, League of Legends (https://worlds.spid.si). Ti so potekali v soboto, 11. oktobra, nedeljo 12. oktobra in nedeljo 19. oktobra 2014 na lokacijah v Murski Soboti, Mariboru, Lenartu, Ljubljani in Kopru. V okviru promocije projekta smo objavljali informacije o dogodkih na League of Legends Slovenia, Gaming.si, Siol.net, Animoku-hq, Zavod Udarnik, ePlayGround, LoL Slovenia, Pomurec.com, Sobotainfo.com in Napovednik.com. Na socialnih omrežjih smo z objavami dosegli nekaj manj kot 95.000 ogledov uporabnikov na Facebooku in 2.300 ogledi na Twitterju. Spletna stran projekta je imela več kot 1700 obiskov (z 77.000 zadetki), medtem ko je glavna spletna stran društva imela 16.000 obiskov. Skupno se je organiziranih ogledov v barih po Sloveniji udeležilo več kot 200 navdušencev nad elektronskimi športi in marsikateremu zunanjemu (sicer nevštetemu) obiskovalcu se je zdelo zanimivo, da videoigre dobivajo tolikšno mero pozornosti.

Galerija vseh ogledov:
httpss://www.facebook.com/media/set/?set=a.638273606289133.1073741874.220907651359066&type=1

 

Kot rečeno smo v oktobru pričeli tudi z novo serijo dogodkov, katero imamo v letu 2015 v načrtu razširiti po celotni Sloveniji – CHILLAN (https://chillan.spid.si). Ta je zastavljen kot sproščen, zabaven in zanimiv igričarski dogodek, od katerega udeležbe lahko igralci pričakujejo obilo igranja ter postranskih aktivnosti. Na njih poskrbimo da bodo imeli kaj na voljo za pod zob, izvedeni so pikniki – kot takšni so idealni za posameznike, ki bi jim CHILLAN predstavljal prvi tovrsten igričarski dogodek. Prva lokacija na kateri smo izvedli dogodek CHILLAN je bila v Mladinskem centru Gornja Radgona, s pričetkom opoldne 24. oktobra in zaključkom v večernih urah nedelje, 26. oktobra 2014. Kot na skorajda vseh dogodkih pri nas smo vključili turnir v League of Legends, saj je ta igra bila daleč najbolj popularna med 35 udeleženci. Na samem dogodku so se tekmovalci lahko sproščali pri igranju namiznega tenisa in namiznega nogometa – sproščena atmosfera pa je vzpodbujala socializacijo med igralci ter spoznavanje izven same igre.

Povzetni video iz dogodka:
httpss://www.youtube.com/watch?v=ApGgQ8YbLJQ

Na naših dogodkih se vedno trudimo kar se da ažurno posodabljati morebitne sledilce, ki dogodek spremljajo od doma, z živimi prenosi videa, slikami in povzetnimi videi, a na CHILLAN-u smo prvič zares pričeli s produkcijo intervjujev na samem dogodku, ki postajajo iz dogodka v dogodek pomembnejši element naših medijskih vsebin. Prvih nekaj intervjujev iz CHILLAN-a:
httpss://www.youtube.com/watch?v=G9zQDFFVa0E
httpss://www.youtube.com/watch?v=saVHOVndJJ8
httpss://www.youtube.com/watch?v=zD_43Y517As

 

V dnevih po dogodku smo objavili novo serijo člankov, tokrat z naslovom: “So videoigre zdrava zabava ali zapravljanje časa?”, v katerem smo pregledali aktualne študije, ki se dotikajo učinkov igranja videoiger na igralca. Le ta je bila izjemno dobro sprejeta med bralci, saj še zdaj ostaja ena najbolj branih vsebin na našem spletnem portalu.

https://www.spid.si/2014/11/serija-clankov-13-videoigre-zdrava-zabava-ali-zapravljanje-casa/
https://www.spid.si/2014/11/serija-clankov-22-videoigre-zdrava-zabava-ali-zapravljanje-casa/

 

V drugi polovici leta smo aktivno objavljali tudi vodiče kako igrati določene vloge v igri League of Legends, ki so jih pisali najboljši slovenski igralci v le teh vlogah, razpisali smo se na temo žensk in videoiger, objavili smo vodiče kako uporabljati naprednejše programe za doseganje dodatnih igričarjem relevantnih funkcionalnosti na računalniku. Pričeli smo tudi z intenzivnim objavljanjem recenzij, torej testov igričarske opreme in perifernih naprav – od mišk, tipkovnic, slušalk, do ohišij in monitorjev, in sicer v pisani in video obliki. Slednji so bili producirani na nivoju, ki ga v Sloveniji dosegamo le mi, vsaj kar se tiče recenzij igričarske opreme.

https://www.spid.si/2014/12/logitech-g230-test-ocena-gaming-slusalk-spid-si/

 

Že v začetku novembra pa je sledila najava zadnjega letošnjega dogodka našega društva, četrtega zaporednega EPICENTER LAN-a (https://epicenter4.spid.si), ki je potekal 20. in 21. decembra 2014, torej v pričetku zimskih počitnic za osnovnošolce in dijake, sedaj že v tradicionalnih prostorih Gimnazije Murska Sobota in Srednje poklicne in tehniške šole Murska Sobota. Sam termin je nakazoval na božično tematiko dogodka, ki smo se ji trudili kar se da približati. V okviru EPICENTER LAN 4 smo izvedli tekmovanja v petih različnih igrah, ki so jih sponzorirali Comshop, Logitech, Eigre.si, Airsoft Arena Maribor, Gimnazija Murska Sobota in Srednja poklicna in tehniška šola Murska Sobota. Tako je bilo na omrežje priklopljenih 102 računalniških sistemov tekom samega dogodka, dosegli smo rekoren obisk spletnih strani, z več kot 11.000 ogledi, na socialnih omrežjih pa smo dosegli več kot 30.000 uporabnikov, od katerih je skoraj 6.000 komuniciralo z vsebinami. Rekord smo podrli tudi pri številu sočasnih gledalcev prenosa v živo, saj ga je spremljalo 192 sočasnih gledalcev, na vsebino je bilo podaih 740 komentarjev s strani več kot 1300 unikatnih obiskovalcev, ki so skupno konzumirali 490 ur vsebin.

httpss://www.youtube.com/watch?v=8Fs6-LO2Lgo
httpss://www.youtube.com/watch?v=4mQHGN0kFDc
httpss://www.facebook.com/media/set/?set=a.669893743127119.1073741876.220907651359066&type=3

 

 

Zadnje ure tega leta tako niso v prazničnem duhu, temveč z enim očesom že pogledujemo proti prvih mesecih leta 2015, ko nameravamo nadaljevati z izvedbo naših dogodkov v še večjem merilu in primerljivo s tujino. Skratka – vabimo vas, da še naprej spremljate naše društvo in prvoosebno doživite rast elektronskih športov iz obskurnega hobija posameznikov v družbeno sprejemljivo obliko športa, kot je to že čez lužo.

 
Veliko sreče in gaming uspehov v letu 2014 vam želi ekipa Društva za elektronske športe – spid.si.