fbpx
Skip links

SCSL – Sezona 1

Z izjemno rastjo Counter Strike: Global Offensive tako v tujini kot doma smo se odločili za organizacijo vseslovenske CS:GO lige. S pričetkom aprila in koncem prvega dne junija upamo na udeležbo vsaj 8 ekip, ki se bodo vsak teden pomerile v dveh tekmah v skupinskem delu, ki mu bo sledila končnica. Tudi za nagradni sklad je poskrbljeno, s petimi 8 GB USB spominskimi ključi, ki jih bo prejela zmagovalna ekipa. Le te navkljub brezplačni prijavnini zagotavljamo sami, iz svojih sredstev.

 

Informacije na kratko

Kaj
Prva resna slovenska Counter Strike: Global Offensive liga, ki jo organizira Društvo za elektronske športe – spid.si

Kdaj
Liga se bo pričela 1. aprila 2015 in končala dva meseca kasneje, torej 1. junija 2015.

Format na kratko
Skupinski del v BO1 formatu, nato izločilni del s sistemom dvojne eliminacije, zgornji bracket z BO3, spodnji z BO1 tekmami.

Strežniki
Ekipe igrajo na svojih serverjih, ali organizatorje vsaj 8 ur pred pričetkom tekme obvestijo, da potrebujejo server, ki jim ga bomo zagotovili.

Livestream
Vsak teden bo vsaj ena tekma komentirana na Twitch.tv kanalu našega društva – https://twitch.tv/spidsi.

Nagradni sklad
Prvouvrščena skupina bo prejela 5x USB spominski ključ v velikosti 8 GB.

Prijavnina
Prijavnine ni, torej je vstop vsem ekipam prost.

Prijava
Torej, kaj še čakate – kliknite tu za prijavo vaše ekipe na ligo.

 

Dodatni viri

 

1. Format tekmovanja

Korak 1: Skupinski del – V primeru, da bo 8 ekip se bo formirala ena skupina, v primeru 16 ekip se bosta formirali dve skupini. Seedi za skupine so določeni naključno, razen prvih 4 ekip iz Radioactive LAN-a.

Korak 2: Končnica – V primeru, da bo 8 ekip bodo po končanem skupinskem delu napredovale vse ekipe. V primeru, da bo 16 ekip bodo napredovale najboljše 4 ekipe iz vsake skupine.

1.1 Skupinski del

V skupinskem delu, igrajo ekipe vsaka z vsako. Za zmago ekipa prejme 3 točke, za poraz ne prejme točk, v primeru izenačenega izzida, dobi vsaka ekipa po 1 točko. Mape se izberejo na podlagi pravila veto (obrazloženo spodaj).
Vsaka ekipa mora vsak teden odigrati dve tekmi. Če določena ekipa ne more odigrati tekme v določenem tednu, se dogovori z nasprotno ekip o novem terminu, ki mora biti v roku enega tedna in ta nov termin tudi sporočiti administratorju.

 

Veto – pravilo za izbiranje map

  1. Ekipa B izloči eno izmed 7 map
  2. Ekipa A izloči eno izmed 6 preostalih map
  3. Ekipa B izloči eno izmed 5 preostalih map
  4. Ekipa A izloči eno izmed 4 preostalih map
  5. Ekipa B izloči eno izmed 3 preostalih map
  6. Ekipa A izloči eno izmed 2 preostalih map
  7. Igra se mapa, ki ostane.

Ekipa A je ekipa, ki zmaga »knife round«. Strani se izberejo vnovič na podlagi »knife round«.

 

1.2 Končnica

V končnici se igra double-elimination, v zmagovalni del bo igran po sistemu ‘Best-of-three’, torej se igrajo 3 mape. Izgubljeni del bo odigran po sistemu ‘Best-of-one’, torej se bo igrala ena mapa. Mape se izberejo na podlagi pravila veta za izbiro treh map (obrazloženo spodaj). In na podlagi pravila veta za izbiro ene mape (navedeno že zgoraj).


Veto – pravilo za izbiro treh map

  1. Ekipa B izloči eno izmed 7 map
  2. Ekipa A izloči eno izmed 6 preostalih map
  3. Ekipa B izloči eno izmed 5 preostalih map
  4. Ekipa A izloči eno izmed 4 preostalih map
  5. Ekipa A izbere prvo igrano mapo izmed 3 preostalih map
  6. Ekipa B izbere drugo igrano mapo med preostalima 2 mapama 5. Zadnja preostala mapa bo po potrebi odigrana kot tretja povrsti.

Ekipa A je ekipa, ki zmaga »knife round«. Prva tekma bo odigrana na mapi, ki jo izbere ekipa A, kot je navedeno v 3. koraku. Stran na mapi ekipe A izbere ekipa B, stran na mapi ekipe B izbere ekipa A. Tretja mapa bo odigrana v primeru, ko zmaga vsaka ekipa po enkrat, stran izbere zmagovalec »knife round«.  V primeru podaljška ekipe NE zamenjajo strani na koncu tekme.

 

1. Različica igre

Vsi igralci morajo uporabljati najkasnejšo različico igre Counter-Strike: Global Offensive

 

2. Igralčeve nastavitve

Igralci so omejeni z modifikacijo/prilagojevanjem naslednjih nastavitev igre:

  • cl_bobcycle 0.98
  • weapon_recoil_model 0
  • mat_hdr_level 0/1/2

Igralcem je dovoljena modifikacija/prilajogevanje samo naslednjih nastavitev prosojnice:

  • net_graph 0
  • cl_showpos 1
  • cl_showfps 1
  • cl_showdemooverlay 1/-1

3. Nastavitve strežnikov

Strežniki so dolžni uporabljati naslednje nastavitve igre:

  • mp_startmoney 800
  • mp_roundtime 1.75
  • mp_roundtime_defuse 1.75
  • mp_freezetime 15
  • mp_buytime 1
  • mp_forcecamera 2
  • mp_maxrounds 30
  • mp_c4timer 35
  • sv_pausable 1
  • ammo_grenade_limit_default 1
  • ammo_grenade_limit_flashbang 2
  • ammo_grenade_limit_total 4

Nastavitve za podaljške:

  • mp_maxrounds 6
  • mp_startmoney 10000

Nastavitve za ogrevanje:

  • mp_maxrounds 199
  • mp_maxmoney 65535
  • mp_startmoney 60000
  • mp_buytime 15
  • mp_freezetime 0
  • mp_forcecamera 1

 

4. Seznam map

Na tekmovanju bodo igrane naslednje mape:

  • de_dust2
  • de_nuke
  • de_inferno
  • de_cache
  • de_mirage
  • de_cbble
  • de_overpass

Izbira map tako na skupinskem delu kot v končnici je obrazložena zgoraj.

 

1 Ekipna komunikacija

Orodja za zvočno komunikacijo kot so: Ventrilo, Mumble in Teamspeak so dovoljena. Komentiranje o temah, ki niso ozko povezane s tekmo, ni dovoljeno. Povpraševanje po preostalem HP ni dovoljeno.

2 Snemanje tekem

Igralci so dolžni snemati vse tekme.

To storijo s komando “record imedemoja” v konzolo. V primeru, da ne veste odprti konzole/snemati demoja, poiščite na Googlu, ali vprašajte enega adminov.

3 Prekinitev tekme

Če je tekma prekinjena neprostovoljno, torej zaradi napake igralčevega računalnika, sesutja strežnika, izpada električne energije, problemov z povezavo/internetom, itd., se administratorji odločijo za ponovitev tekme vkolikor to določajo naslednja pravila:

  • Če se problem pojavi v prvi rundi prvega ali drugega polčasa, se polčas določeni polčas ponovi.
  • Če se problem pojavi v prvi rundi podaljška, se podaljšek ponovi.
  • Če se problem pojavi v kateri drugi rundi, morajo igralci tekmo pavzirati in počakati, da se problem razreši ali dokler jim administratorji tekmovanja ne dovolijo nadaljevati igre.
  • Če se problem pojavi pri večih igralcih ali če se sesuje strežnik, se sekipe medsebojno dogovorijo kako nadaljevati tekmo. Če tega ne zmorejo, se je administrator dolžan odločiti za njih.

OPOMBA: Če igralec prekine povezavo s strežnikom namerno, ekipa pod drobnogledom izgubi eno rundo, če se to ponovi še enkrat, ekipa pod drobnogledom izgubi tekmo.

 

5 Pavza med tekmo

Igralci lahko med tekmo uporabijo ukaz »pause_game«, ki povzroči zamrznitev tekme po dokončani rundi. Za nadaljevanje tekme lahko tekmovalci ekipe, katera je zahtevala premor, uporabijo ukaz »unpause_game«. Ekipa ima lahko maksimalno 2 premora na mapo, vsak premor traja 5 minut.

 

6 Prošnja za preiskavo

Če ekipa meni, da so bile kršena pravila med tekmo, tekme NE SME zaustaviti ampak jo mora dokončati. Po koncu tekme se vodja ekipa lahko oglasi pri administartorju tekmovanja in prosi za preiskavo. Močno je priporočeno, da igralci navedejo administratorjem čim več možnih informacij, ki bi lahko pomagale hitreje razrešiti preiskavo.

 

7 Validacija rezultata

Po tekmi sta obe vodji ekipe dolžni prijaviti rezultat administratorju. Prijava rezultata poteka prek formularja na spletni strani tekmovanja. Rezultat je sprejet le ob priložitvi dokaza (screenshot).

 

 

8 Zasedba ekipe in pravila

Vsako ekipo lahko sestavlja največ sedem članov navedenih ob prijavi.

Vsaka je ekipa ob prijavi dolžna podati naslednje podatke vseh članov:

  • Ime in priimek
  • Vzdevek
  • Steam ID
  • Elektronski naslov

V primeru, da ekipa rabi zamenjavo med tekmo se tekma začasno zaustavi (“pause”) in zamenjavo opravi. Dolžnost nasprotne ekipe je, da preveri ali je novi igralec član, to naredi tako, da preveri Steam ID na spletni strani tekmovanja. Če se Steam ID-ja ne ujemata mora novi igralec zapustiti strežnik, tekma pa se nadaljuje.

1 Prepovedana programska oprema

Igralcem je prepovedana uporaba zunanje programske ali strojne opreme, ki na kakšen koli način vpliva na igro. Prav tako je prepovedana kakšna koli modifikacija, ki spremeni igro in dovoli igralcu avtomatsko izvršitev večih ukrepov. Igralcom je prepovedana uporaba kakšnih koli konfiguracijskih datotek, razen če jih administrator eksplicitno dovoli.

 

2 Prepovedani ukrepi v igri

Naslednji ukrepi so striktno prepovedani med tekmo in nespoštovanje teh ukrepov bo povzročilo izgubo runde, kar se odšteje na koncu po tekmi. Ekipa, ki bo kršila pogoje bo prav tako prejela opozorilo:

  • Uporaba konzole (razen za snemanje tekme) je prepovedana
  • Kakšna koli oblika skripte je prepovedana
  • Izkoriščanje hroščev v igri, ki spremenijo igro je prepovedano
  • Premikanje skozi zid, tla in strop je prepovedano. To vključuje »skywalking«
  • Uporaba »silent bomb« je prepovedana. Nastavljanje bombe na način, da ne povzroči hrupa
  • Nastavljanje bomb tako, da jih ne gre deaktivirati je prepovedano. To ne vključuje nastavljanje na način, kjer je potrebno več igralcev.
  • »Boosting« v pomočjo igralcev iz svoje ekipe je dovoljeno ampak prepovedano v krajih kjer so teksture, zidi, tla, stropi nepopolni in povzročijo transparentnost.
  • »Fireboost«, streljanje pod igralca, z namenom, da pride do potiska je strogo prepovedano
  • »Flashbugs«, izkoriščanje hroščev s Flash granat je prepovedano.
  • Metanje »Flash« granat pod zide je prepovedano, metanje granat nad zidami ali stropi je dovoljeno.
  • »Mapswimming« ali »floating« je prepovedan.
  • »Pixelwalking« je prepovedan. Sedenje ali stanje na nevidnih delih mape.
  • Uporaba 16bit-ne grafike je prepovedana.
  • Vezava ukaza »+duck« na kolo miške je prepovedana.  Kakšne koli datoteke po meri so prepovedana.

 

3 Sankcije v primeru kršitev pravil

Ekipa prejme opozorilo, če igralec stori kakšnega izmed sledečih prekrškov:

  • Zavrača administratorjeva navodila
  • Oporeka z besedami ali na kakšen drug način
  • Uporablja žaljivke ali na kakšen drug način kaže nespoštovanje do drugih. Je kriv nešportnega obnašanja

Ekipa prejme sankcijo, če igralec ekipe stori kakšnega izmed sledečih prekrškov:

  • Je opozorjen večkrat
  • Je kriv nasilnega vedenja
  • Uporablja nezakonite in nepravične postopke
  • Zavaja administratorje

 Seznam tekem

Ekipa 1 Ekipa 2 Ekipa 3 Ekipa 4 Ekipa 5 Ekipa 6 Ekipa 7 Ekipa 8
Ekipa 1 T1 M1 T1 M2 T2 M1 T2 M2 T3 M1 T3 M2 T4
Ekipa 2 T1 M1 T2 M1 T1 M2 T3 M1 T2 M2 T4 T3 M2
Ekipa 3 T1 M2 T2 M1 T1 M1 T3 M2 T4 T2 M2 T3 M1
Ekipa 4 T2 M1 T1 M2 T1 M1 T4 T3 M2 T3 M1 T2 M2
Ekipa 5 T2 M2 T3 M1 T3 M2 T4 T1 M1 T1 M2 T2 M1
Ekipa 6 T3 M1 T2 M2 T4 T3 M2 T1 M1 T2 M1 T1 M2
Ekipa 7 T3 M2 T4 T2 M2 T3 M1 T1 M2 T2 M1 T1 M1
Ekipa 8 T4 T3 M2 T3 M1 T2 M2 T2 M1 T1 M2 T1 M1

T – teden
M – match (tekma)

 

Seznam tekem končnice bo objavljen naknadno na spletni strani tekmovanja.

Organizatorji si pridržujemo pravico, da naknadno priredimo ali spremenimo pravila.

Odločitev admina turnirja prevlada nad vsemi zgoraj napisanimi pravili.

Kontakt

Za vsa vprašanja smo vam na voljo na sledečih email naslovih oz. Steam računih:
Blaž Oršoš – [email protected]nuke
Dominik Baligač – [email protected] – Gont
Žan Topolinjak – [email protected] – zarzz

 

Uporabne komande

rcon_password *rcon_password* – Vpis kot rcon admin. (Brez vpisa kot admin, ne boste morali uporabljati drugih komand)

rcon mp_restartgame *sekunde* – Ponovno naloži igro čez X sekund.

rcon maps * – Pokaže vse mape, ki so na razpolago.

rcon changelevel *ime mape* – Spremenite mapo.

rcon pause – Pavzirate server v primeru, da to potrebujete. Ista komanda se uporabi za nadaljevanje igre

rcon sv_pausable 1 – Omogočite, da se igra lahko pavzira z zgoraj navedeno komando

rcon esl_start – Restartate game z esl modom.