fbpx
Skip links

HyperX Revolver – Nadgradnja Cloud 2 ali razočaranje?

Ogledali smo si slušalke HyperX Revolver.

Le malo headsetov je poželo toliko uspeha in dobrih kritik kot HyperX Cloud. Presenetljivo pa teh niso razvili pri Kingstonu, marveč je bil enostaven rebrand Qpadovih QH-90, ki jih je za njih izdeloval nemški Beyerdynamic. Cela štala, skratka. No, že pred izdajo prve verzije oblakov pa so pri HyperX-u z lastno ekipo razvijali “gaming headset”. Danes si bomo tako ogledali, kaj nam HyperX Cloud Revolver po dobrih dveh letih razvoja prinaša. Je to nov vrhunec v gaming segmentu slušalk ali razočaranje? Berite naprej.

Razen barvne podobe ima Cloud Revolver s prejšnjim modelom le malo skupnega – vse se začne s fleksibilnim naglavnim trakom, ki je podoben Steelseriesovim Siberiam. Povezovalni kabli se pritrdijo na kvalitetno kovinsko ohišje, ki zagotavlja dolgotrajno vzdržljivost Revolverja. Kljub izgledu, ki nakazuje da se posamezna slušalka lahko rotira za kontrolo volumna ali mikrofona, ki bi bili zelo pozitivni lastnosti, je funkcija le teh le estetska. Tako glasnost nastavljamo na popolnoma poenostavljenem “in-line” upravljalniku, ki služi tudi kot adapter iz 4-polnega TRRS 3,5 milimeterskega konektorja na dva 3,5 milimeterska TRS adapterja za enostavnejšo povezavo na računalniške sisteme. V celoti kabel meri 3 metre dolžine tako da tudi konzolaši ne bodo potrebovali podaljševalnih kablov za uporabo slušalk na njihovih napravah. Za naslednjo revizijo bi lahko dodali nek način zaklepa konektorja v daljinski način, saj se nam je ta pogosto izklapljal, ko smo pretirano premikali glavo – pa tudi lahko bi imel kakšno funkcijo ali lučko več, vsaj glede na cenovno postavko izdelka.

hyperx-cloud-revolver-review-photoshoothyperx-cloud-revolver-review-photoshoot_1hyperx-cloud-revolver-review-photoshoot_2hyperx-cloud-revolver-review-photoshoot_3hyperx-cloud-revolver-review-photoshoot_4hyperx-cloud-revolver-review-photoshoot_5

Gremo na temo, ki je na koncu ena ključnih za dobro izkušnjo uporabe – udobje. To zagotavljajo mehke, v imitacijo usnja oblečen naglavni trak in blazinice na slušalkah. Slednje so oblikovane s ciljem obkrožanja še največjih ušes in tako nikoli ne pride do neželjenega pritiska. Nastavljive po višini zaradi fleksibilne zasnove niso, vendar nihče v uredništvu ni imel težav z udobjem oz. mankom le tega.

Naglavni trak je mehek, vendar smo po dolgi rabi (in s tem mislimo 5 ur in več brez prestanka) imeli občutek, da nekaj pritiska na našo glavo, a to preprosto odpravimo s krajšimi premori vsako uro ali dve. A to ni problematika, ki jo je potrebno izpostaviti – marveč je zaradi kovinske zasnove tako notranjosti naglavnega traku kot delov ušesnih delov ob vsakem dotiku ohišja slušalk moč čutiti vibracije dotika po celotni glavi. Občutek je izjemno čuden in ga je težko opisati, morebiti je podoben, kot da bi udarjali na glasbene vilice. Tega ni bilo za občutiti na prejšnjih Cloud slušalkah, niti na konkurenčnih izdelkih v takšni meri, pa smo teh prizkusili lepo število.

hyperx-cloud-revolver-review-photoshoot_7hyperx-cloud-revolver-review-photoshoot_8hyperx-cloud-revolver-review-photoshoot_9hyperx-cloud-revolver-review-photoshoot_10hyperx-cloud-revolver-review-photoshoot_11hyperx-cloud-revolver-review-photoshoot_12hyperx-cloud-revolver-review-photoshoot_13hyperx-cloud-revolver-review-photoshoot_14

Mikrofon je odstranljiv in se ga da lepo nastavljati, kar bi lahko bil vzgled drugim proizvajalcem. Izjemno dobro odstranjuje šume iz ozadja, je pa zaradi tega potrebno meti glavo mikrofona zelo blizu kotičku ust da zvoke pobira normalno. Poleg tega pa je zvok slišati zadušen in je občutljiv na vse p-je in š-je, ki jih izgovarjamo.

No, dotakniti se moramo še kvalitete samega zvoka. Cloud Revolver uporablja 50 milimeterske gonilnike, ki jih vedno pogosteje vidimo tudi v gaming segmentu, kar je dobra novica za vse igričarje. Poleg tega imajo “closed-back earcup” design, kar pomeni, da zvok ne uhaja iz slušalk v okolje, do določene mere bi pa moral Revolver zadušiti tudi zunanje zvoke. Slednje mu ne uspeva najbolje ker je design slušalk tak, da se le te ne stisnejo ob glavo, marveč je med blazinico in glavo manj pritiska kar se rezultira v večjem udobju, ampak tudi manjši zatesnitvi. Sam zvok bi opisal kot nadpovprečno dober v segmentu gaming slušalk, le predstavljam si, da se bo dosti kupcev pritoževalo nad mankom basa, ki ga v primerjavi s konkurenco skoraj ni. To je najverjetneje zavestna odločitev proizvajalca, saj pri tekmovalnem igranju koraki niso nizkih zvokov in so posledično le ti bolj kot ne moteči in so jim odvzeli moč. V primerjavi z audiofilskimi rešitvami je reprodukcija zvoka precej zadušena v visokih in srednjih tonih. V igrah so koraki in streli jasni ter vedno vemo kaj se dogaja v naši virtualni okolici.

Pod črto so HyperX Cloud Revolver razočaranje. Ne pravimo, da so slab headset, daleč od tega – ampak po tem, ko so izdali verjetno najpopularnejše slušalke v cenovnem razredu do 100 €, Cloud 1 in Cloud 2, je Revolver viden korak nazaj s tako višjo priporočeno maloprodajno ceno kot s končnim izdelkom, ki ga prejmemo. Zanimivo, kaj je končen rezultat dveh let neodvisnega razvoja.