fbpx
Preskočite povezave

Statistika elektronskih športov

Pri Newzoo so pripravili obsežno statistiko o rasti elektronskih športov in prihodnosti le teh. Kot kažejo podatki elektronski športi v vseh pogledih pridno rastejo.


Občinstvo

Glede na graf, ki ga imamo na voljo, lahko opazimo, da število rednega in občasnega občinstva iz leta v leto raste. V letu 2014, je tako elektronske športe spremljalo okoli 200 milijonov gledalcev v lanskem letu pa že kar 250 milijonov gledalcev. Čez dve leti pa jih lahko pričakujemo že okoli 300 milijonov. Razlog, da elektronske športe gleda več in več ljudi, so vsekakor veliki svetovni turnirji.


Prihodki

Tudi prihodki od elektronskih športov se iz leta v leto večajo. V letu 2014 je bil dobiček še skromen, vendar vseeno zelo velik okoli 183 milijonov evrov. V prejšnji povedi smo uporabili besedo skromen, to pa prav zaradi tega, ker v letu 2019 pričakujemo za okoli milijardo evrov prihodkov.

Esports industry growth


Prihodki na gledalca elektronskih športov v primerjavi z gledalci športa

Kljub temu da elektronske športe spremlja veliko gledalcev, se prihodki od le teh ne za zdaj še ne morejo primerjati z gledalci športa. Odločilo vlogo tu igrajo vstopnice, ki lahko na športnih tekmah dosegajo visoke cene. Kljub temu pa prihodek na gledalca elektronskih športov narašča. V letu 2014 je ta prihodek znašal okoli 1 € na gledalca, v letu 2019 pa se pričakuje, da bo ta prihodek narasel na 10 €.

Elektronski športi, kot kaže statistika še vedno rastejo in zagotovo bodo rasli še v daljni prihodnosti. Tudi naše društvo, druge organizacije in posamezniki, skrbimo, da bi tudi v Sloveniji privabili še več igralcev in tudi gledalcev. Pridružite se nam na Epicentru LAN 13 in s tem boste dokazali, da podpirate elektronske športe v Sloveniji.