fbpx
Preskočite povezave

Prvi vtisi uporabe HTC Vive sistema za virtualno resničnost

HTC Vive je verjetno najbolj pričakovan “headset” oz. sistem za doživljanje virtualne resničnosti, takoj po Oculus Riftu. No, ker so pri HTC-ju pred nekaj tedni začeli s pošiljanjem prednaročnikom, vam sedaj predstavljamo naše prve vtise ob uporabi.

Vive ustvarja ogromno vznemirjenja v igričarski skupnosti z Lighthouse, inovativnim sistemom za 3D sledenje, ki ga je ustvaril Valve. Čisto poenostavljeno, ta pošilja infrardeč signal po sobi, ki jih senzorji na Vive “headsetu” zaznajo in nam s tem dajo boljšo predstavo lokacije in orientacije v prostoru.
Če želimo sistem uporabljati moramo namestiti Lighthouse škatlice diagonalno nasprotno v prostoru, ki ga želimo uporabljati v virtualni resničnosti. Najbolje je, da jih namestimo približno dva metra od tal vendar gre tudi nižje in zadeva za postavitev sploh ni tako zakomplicirana, pa čeprav se sliši tako. Postopek ne vključuje niti neke poglobljene kalibracije, SteamVR aplikacija nas vodi skozi celoten postopek prižiganja posameznih elementov in označevanja robov območja v katerem se bomo gibali (tako da se ne zaletimo v naprimer pohištvo).
Grafika, ki jo prikazuje “headset” skupaj z audiom sta sicer dovolj, da ustvarita resnično solidno igralno izkušnjo, vendar Vive navduši z odličnim sledenjem in povratnim občutkom na kontrolerjih. Oblika in postavitev gumbov je smiselna in intuitivna za uporabo tudi popolnim novincem v svetu virtualne resničnosti. Izpostaviti je potrebno “haptic feedback”, ki je v osnovi podoben tistemu na Playstation kontrolerjih, z izjemo, da je dejansko uporaben in uporabljan. Naprimer, ko smo simulirali uporabo loka, je drug kontroler oddajal vedno več vibracij, bolj kot smo napenjali virtualni lok.
Ne bi se rad pretirano posvečal problemu izolacije, ki jo imamo ob uporabi vsakega sistema za VR, dodatno pa smo omejeni zaradi direktne povezave Vive z računalnikom za razliko od npr. HoloLensa.
HTC Vive je na prvi pogled uspel zadovoljiti ciljno publiko z realistično virtualno resničnostjo, čas bo pa pokazal, katera od platform se bo izkazala za dominantno – bo to Oculus, PSVR, HTC ali kateri tretji.