T-2 s podporo našega društva in dogodkov
Murska Sobota, 18. februar 2016. Društvo za elektronske športe – spid.si najavlja novega sponzorja našega hitro približajočega se dogodka, EPICENTER LAN 9. To je sodobna telekomunikacijska družba, ki na trgu ponuja kakovostne in zanesljive telekomunikacijske, informacijske in medijske storitve, T-2.
T-2 nam z zagotovitvijo vrhunske mrežne opreme omogoča kakovostnejšo izvedbo dogodkov. Njihova platforma so najsodobnejše tehnologije in sodelovanje z njimi tako zagotavlja brezhibno delovanje opreme na dogodkih, kar se izkaže v boljši izkušnji udeležencev. V prihodnosti tako lahko pričakujete še večje in bolj kakovostne dogodke na še višji profesionalni ravni.
Družba T-2 je pri nas vodilni ponudnik tehnologij na optičnih povezavah. Svoje lastno optično dostopovno omrežje je zgradila že v vseh večjih mestih po Sloveniji, ob tem pa nenehno skrbi za njegovo posodabljanje in širitev. V letu 2013 svojo vlogo T-2 izkazuje z več kot 150.000 priključki na optiki, VDSL in mobilni telefoniji. Priklop na omrežje je za uporabnike brezplačen.
T-2, d.o.o. je bila ustanovljena 11. maja 2004 v Mariboru. Na trg je s svojimi prvimi lastniki vstopila oktobra 2005 in med prvimi v svetu ponudila storitve prek VDSL tehnologije. V maju 2006 je svojo ponudbo razširila s FTTH tehnologijo na optičnem omrežju, v juniju 2008 pa dodala še mobilne glasovne in podatkovne komunikacije preko UMTS omrežja. Konec februarja 2012 je družba z novimi lastniki in poslovodsko strukturo začela uresničevati nove razvojne načrte podjetja, ki vključujejo razvoj tehnologij, povečanje prodaje, zadovoljevanje novih potreb kupcev ter skrb za rast ugleda blagovne znamke.
O Društvu za elektronske športe – spid.si:
SPID.si je organizacija namenjena širjenju elektronskih športov in z njimi povezane kulture na območju Slovenije. Cilji delovanja društva so združevati profesionalne in rekreativne športnike ter prijatelje športa z namenom organiziranja športno – rekreativnih aktivnosti članov društva in drugih zainteresiranih ljudi, promocija elektronskih športov, gojenje zanimanja za podrobnejše spoznavanje elektronskih športov, posredovanje informacij s področja elektronskih športov, organizacija rednih tekmovanj, omogočanje članom, da se ukvarjajo s športom, gostovanje igralnih strežnikov za zabavo in tekmovanje, idr.