fbpx
Skip links

Pravila CS:GO turnirja na EPICENTER 9

pravila-csgo-turnirja-ec9

Objavljamo uradna pravila CS:GO turnirja, ki bo potekal v sklopu EPICENTER LAN 9. Vsa pravila lahko prevlada odločitev glavnega administratorja turnirja na samem dogodku glede na situacijo na prizorišču.

 

1 Struktura tekmovanja

1.1 Format tekmovanja

Skupinski del – Organizator na podlagi števila ekip določi število skupin in število ekip v posamezni skupini. Končnica – Organizator na podlagi števila ekip določi število ekip, ki napredujejo v končnico.

1.2 Skupinski del

V skupinskem delu, igrajo ekipe vsaka z vsako. Za zmago ekipa prejme 3 točke, za poraz ne prejme točk, v primeru izenačenega izzida, dobi vsaka ekipa po 1 točko. Mape se izberejo na podlagi pravila veto (obrazloženo spodaj).

Veto – pravilo za izbiranje map 1. Ekipa B izloči eno izmed 5 map 2. Ekipa A izloči eno izmed 4 preostalih map 3. Ekipa B izloči eno izmed 3 preostalih map 4. Ekipa A izloči eno izmed 2 preostalih map 5. Igra se mapa, ki ostane.

Ekipa A je ekipa, ki zmaga met kovanca. Strani se izberejo na podlagi rezultata kroga boja z noži (»knife round«).

1.3 Končnica

Organizator se odloči ali se igra double-elimination ali single-elimination. V končnici se igra po sistemu ‘Best-of-three’, torej se igrajo 3 mape. Mape se izberejo na podlagi pravila veta za izbiro treh map (obrazloženo spodaj). Zmagovalec dveh napreduje v naslednji krog, poraženec pa zapusti tekmovanje. Igra se tudi tekma za tretje in četrto mesto.

Veto – pravilo za izbiro treh map 1. Ekipa B izloči eno izmed 5 map 2. Ekipa A izloči eno izmed 4 preostalih map 3. Ekipa A izbere prvo igrano mapo izmed 3 preostalih map 4. Ekipa B izbere drugo igrano mapo med preostalima 2 mapama 5. Zadnja preostala mapa bo po

potrebi odigrana kot tretja povrsti.

Ekipa A je ekipa, ki zmaga met kovanca. Prva tekma bo odigrana na mapi, ki jo izbere ekipa A, kot je navedeno v 3. koraku. Strani so izbrane na podlagi rezultata kroga boja z noži (»knife round«). Tretja mapa bo odigrana v primeru, ko zmaga vsaka ekipa po enkrat. V primeru podaljška ekipe NE zamenjajo strani na koncu tekme.

 

2 Nastavitve igre

2.1 Različica igre

Vsi igralci morajo uporabljati najkasnejšo različico igre Counter-Strike: Global Offensive

2.2 Igralčeve nastavitve

Igralci so omejeni z modifikacijo/prilagojevanjem naslednjih nastavitev igre:

  • cl_bobcycle 0.98
  • weapon_recoil_model 0
  • mat_hdr_level 0/1/2

Igralcem je dovoljena modifikacija/prilajogevanje samo naslednjih nastavitev prosojnice:

  • net_graph 0
  • cl_showpos 1
  • cl_showfps 1
  • cl_showdemooverlay 1/-1

2.3 Nastavitve strežnikov

Strežniki so dolžni uporabljati naslednje nastavitve igre:

  • mp_startmoney 800
  • mp_roundtime 1.92
  • mp_roundtime_defuse 1.92
  • mp_freezetime 15
  • mp_buytime 1
  • mp_forcecamera 2
  • mp_maxrounds 30
  • mp_c4timer 35
  • sv_pausable 1
  • ammo_grenade_limit_default 1
  • ammo_grenade_limit_flashbang 2
  • ammo_grenade_limit_total 4

Nastavitve za podaljške:

  • mp_maxrounds 6
  • mp_startmoney 10000

Nastavitve za ogrevanje:

  • mp_maxrounds 199
  • mp_maxmoney 65535
  • mp_startmoney 60000
  • mp_buytime 15
  • mp_freezetime 0
  • mp_forcecamera 1

2.4 Seznam map

Na tekmovanju bodo igrane naslednje mape:

  • de_dust2
  • de_inferno
  • de_train
  • de_mirage
  • de_cache
  • de_cobblestone
  • de_overpass

Izbira map tako na skupinskem delu kot v končnici je obrazložena zgoraj.

 

3 Potek tekme

3.1 Snemanje tekem

Igralci so dolžni snemati vse tekme, vkolikor to snemanje povzroča probleme z zmogljivosto računalnika se oglasite pri administratorju tekmovanja nakar on odloči ali vam je potrebno snemati tekme ali ne.

3.2 Interakcija

Med uradno tekmo je igralcem tekme prepovedano komuniciranje z ljudmi, ki niso vpleteni v tekmovanje, komuniciranje je prepovedano tudi med pavzo. Ljudje vpleteni v tekmovanje so: igralci, trenerji in administratorji.

3.3 Prekinitev tekme

Če je tekma prekinjena neprostovoljno, torej zaradi napake igralčevega računalnika, sesutja strežnika, izpada električne energije, problemov z povezavo/internetom, itd., se administratorji odločijo za ponovitev tekme vkolikor to določajo naslednja pravila:

  • Če se problem pojavi v prvi rundi prvega ali drugega polčasa, se polčas določeni polčas ponovi.
  • Če se problem pojavi v prvi rundi podaljška, se podaljšek ponovi.
  • Če se problem pojavi v kateri drugi rundi, morajo igralci tekmo pavzirati in počakati, da se problem razreši ali dokler jim administratorji tekmovanja ne dovolijo nadaljevati igre.
  • Če se problem pojavi pri večih igralcih ali če se sesuje strežnik, se sekipe medsebojno dogovorijo kako nadaljevati tekmo. Če tega ne zmorejo, se je administrator dolžan odločiti za njih.

OPOMBA: Če igralec prekine povezavo s strežnikom namerno, ekipa pod drobnogledom izgubi eno rundo, če se to ponovi še enkrat, ekipa pod drobnogledom izgubi tekmo.

3.4 Premor med tekmo

Igralci lahko med tekmo uporabijo ukaz »pause_game«, ki povzroči zamrznitev tekme po dokončani rundi. Za nadaljevanje tekme lahko tekmovalci ekipe, katera je zahtevala premor, uporabijo ukaz »unpause_game«. Ekipa ima lahko maksimalno 2 premora na mapo, vsak premor traja 5 minut.

3.5 Prošnja za preiskavo

Če ekipa meni, da so bile kršena pravila med tekmo, tekme NE SME zaustaviti ampak jo mora dokončati. Po koncu tekme se vodja ekipa lahko oglasi pri administartorju tekmovanja in prosi za preiskavo. Močno je priporočeno, da igralci navedejo administratorjem čim več možnih informacij, ki bi lahko pomagale hitreje razrešiti preiskavo.

3.6 Validacija rezultata

Po tekmi sta obe vodji ekipe dolžni prijaviti rezultat administratorju tekmovanja.

 

4 Ostala pravila in prekrški

4.1 Prepovedana programska oprema

Igralcem je prepovedana uporaba zunanje programske ali strojne opreme, ki na kakšen koli način vpliva na igro. Prav tako je prepovedana kakšna koli modifikacija, ki spremeni igro in dovoli igralcu avtomatsko izvršitev večih ukrepov. Igralcom je prepovedana uporaba kakšnih koli konfiguracijskih datotek, razen če jih administrator eksplicitno dovoli.

4.2 Prepovedani ukrepi v igri

Naslednji ukrepi so striktno prepovedani med tekmo in nespoštovanje teh ukrepov bo povzročilo izgubo runde, kar se odšteje na koncu po tekmi. Ekipa, ki bo kršila pogoje bo prav tako prejela opozorilo:

  • Uporaba konzole (razen za snemanje tekme) je prepovedana
  • Kakšna koli oblika skripte je prepovedana
  • Izkoriščanje hroščev v igri, ki spremenijo igro je prepovedano
  • Premikanje skozi zid, tla in strop je prepovedano. To vključuje »skywalking«
  • Uporaba »silent bomb« je prepovedana. Nastavljanje bombe na način, da ne povzroči hrupa
  • Nastavljanje bomb tako, da jih ne gre deaktivirati je prepovedano. To ne vključuje nastavljanje na način, kjer je potrebno več igralcev.
  • »Boosting« v pomočjo igralcev iz svoje ekipe je dovoljeno ampak prepovedano v krajih kjer so teksture, zidi, tla, stropi nepopolni in povzročijo transparentnost.
  • »Fireboost«, streljanje pod igralca, z namenom, da pride do potiska je strogo prepovedano
  • »Flashbugs«, izkoriščanje hroščev s Flash granatami je prepovedano.
  • Metanje »Flash« granat pod zide je prepovedano, metanje granat nad zidami ali stropi je dovoljeno.
  • »Mapswimming« ali »floating« je prepovedan.
  • »Pixelwalking« je prepovedan. Sedenje ali stanje na nevidnih delih mape.
  • Uporaba 16bit-ne grafike je prepovedana.
  • Vezava ukaza »+duck« na kolo miške je prepovedana.
  • Jumpthrow skripte so prepovedane.

4.3 Sankcije v primeru kršitev

Ekipa prejme opozorilo, če igralec stori kakšnega izmed sledečih prekrškov:

  • Zavrača administratorjeva navodila
  • Oporeka z besedami ali na kakšen drug način
  • Uporablja žaljivke ali na kakšen drug način kaže nespoštovanje do drugih

Ekipa prejme sankcijo, če igralec ekipe stori kakšnega izmed sledečih prekrškov:

  • Je opozorjen večkrat
  • Je kriv nasilnega vedenja

4.4 Urnik in zamujanje

Vsi igralci so se dolžni držati danega urnika, zamujanje se primerno sankcionira. Ekipa lahko na tekmo zamudi največ 15 minut.

 

Sprememba 1, 28. januar 2016:

Po vzoru večjih svetovnih tekmovanj v CS:GO smo se tudi na naših dogodkih odločili prepovedati jumpthrow skripte.