Ob pričetku zaprte bete konec oktobra smo dobili priložnost, da pričnemo preizkušati Overwatch, prvo tekmovalno strelsko igro izpod rok Blizzarda. Danes vam pa predstavljamo 5 razlogov zakaj menimo, da bo igra uspela.
- KONSISTENTNO DELOVANJE – Za razliko od drugih popularnih strelskih naslovov igra deluje kot bi pričakovali od kakovostnega razvijalca, na starejših računalnikih in prenosnikih srednjega razreda nizke grafične nastavitve omogočajo doseganje spodobnega števila sličic na sekundo, z najvišimi settingi pa nam pokaže vso grafično lepoto in ve obremeniti še tako močan gamerski sistem.
- GAMEPLAY – Overwatch je v prvi vrsti ekipna igra in tako smo igralci za uspeh odvisni tudi od soigralcev, ki morajo ne le igrati dobro, marveč koordinirano. Unikatne sposobnosti herojev, ki jih lahko kadarkoli med igro menjavamo in ki se dopolnjujejo med seboj dodajo dinamiko, ki je prej v FPS igrah razen v že dolgo izumrlem Wolfensteinu in bolj kot ne neaktivnemu Team Fortressu 2 ni bilo za videti in so bolj stalnica MOBA iger. Tako verjamemo, da bodo prav League of Legends, Dota in Heroes of the Storm igralci predstavljali velik del novih igralcev Overwatcha, ko bo ta izdan.
- ENOSTAVNA ZA DOJEMANJE – Kot vse strelske igre je Overwatch igra, ki je v momentu jasna tudi mimoidočemu – za popolnega začetnika je cilj skakanje naokoli in merjenje moči z drugimi heroji, po nekaj igrah ta vidi, da za zmago moraš spremljati ali braniti neko zadevo. Za tem pride sestava ekipe, teamplay in celo morje drugih stvari, ki pa zagotavljajo uspeh igre tudi na visokem nivoju igranja. Osnove so hitro razumljive in tako je omejitev vstopa novih igralcev nizka, tekmovalni in profesionalni igralci pa v njej najdejo globino, ki jo je težko če že nemogoče popolnoma obvladati.
- BLIZZARD – Saj vsi vemo kdo je Blizzard, a vseeno. Je eden največjih razvijalcev videoiger na svetu, ki ne razvija vsako leto druge igre, marveč posveča svojim naslovom bistveno več pozornosti kot drugi developerji in posledično so Blizzardove igre bolj dodelane, boljše delujoče in vpete v njihov svet, ki skrbi tudi za promocijo njihovih izdelkov med drugimi igrami – tako lahko vidimo aktivno vzpodbujanje za igranje Heroes of the Storm pri igralcih Diabla, World of Warcrafta, Hearthstona in Starcrafta, ki so vse velike če ne največje igre na posameznem segmentu, naj je to MMORPG, igra s kartami ali RTS. In to je definitivno za pričakovati pri izdaji Overwatcha.
- EŠPORTI – Razvijalec igre že od začetka povdarja, da je celotna igra bila ustvarjena z elektronskimi športi v mislih, za razliko od njihove začetne zadržanosti glede tekmovalnosti StarCrafta in Hearthstone-a. Vse elemente igre prilagajajo večji uspešnosti in konkurenčnosti drugim ešportom – tako natančno nadzorujejo in prilagajajo uravnovešenost map, orožij in herojev; ustvarjajo orodja za optimalno izkušnjo gledanja in več. Skratka – imajo točen načrt za razvoj uspešne ešportne skupnosti iz Overwatcha, pri čemer jim lahko verjamemo glede na pretekle rezultate.
In to je naših 5 razlogov zakaj menimo, da bo Overwatch uspešen naslov – od nas pa lahko v prihajajočih tednih pričakujete več vsebin na temo te še neizdane strelske igre.