fbpx
Preskočite povezave

Pitastrudlova kritika EPICENTER LAN 6

Manjkali so kontaktni podatki glede prenočišč in prehrane. Na spletni strani bi lahko tudi bili objavleni podatki za prenočišča ali pa se bi že ob prijavi na dogodek organizirala prenočišča. Na srečo jih ni bil takšen problem najti.

Postavitev miz je bilo dokaj moteča, saj smo bili postavljeni na ozkem hodniku, kjer je bilo premikanje ovirano. Mogoče bi lahko v zgornjem nadstropju postavili mize in tako olajšali premikanje. Nisem videl kako prostorne so učilnice samo če bi postavili več ljudi po učilnicah, pa manj po hodnikih bi bilo pomoje lažje reševat probleme z elektriko/internetno povezavo ko so bili problemi.

Problem so bili tudi nekateri igralci , ki so motili igro drugih z nespodobnim obnašanjem, in na to se ne nanašam na glasno kričanje, kar je pričakovano na vsakem podobnem dogodku. V prihodnosti se bi lahko povečali nadzor nad igrami in dejavnostimi igralcev. Posameznikov ne bom izpostavljal.

 

 

pitastrudl-epicenter6
Pitastrudl v elementu

 

Kar se tiče časa, zakasnitve so vedno, bracketi so bili po mojem mnenju vredu. Glede na to da je bil BYOC LAN bi lahko bile zakasnitve krajše, čeprav so bili že na začetku dogodka nepredvidljivi problemi. Kolikor se spomnim, je na začetku neznani igralec pomotoma povezal razdelilec, kar je povzročilo izpad elektrike, tako da v prihodnje bi bilo priporočljivo, da organizatorji kontrolirajo priklope. Lahko bi se tudi izvajale kazni za zamude ekip, kar bi pospešilo potek dogodka, ker se vsi zavedamo, da so zakasnitve velikokrat problem igralcev. Po popravilu električne povezave, se je začel drugi problem pri internetni povezavi, kar je povzročilo nadalnjo zavlačevanje dogodka. Med celim dogodkom se je tudi dogajalo, da so se igralci dogovarjali glede proti katerim bodo igrali, kar je bilo izven dogovorjenega vrstnega reda.

Nagrade niso bile enakomerno razdeljene, saj je prvo mesto dobilo periferijo v vrednosti 300€, drugo mesto okoli 100€, tretje pa še veliko manj. Moj predlog je, da se poveča nagradni sklad oziroma prosi sponzorje in se enakomerno razdeli med zmagovalce.

 

 

primates-zmagovalci
Pitastrudl kot zmagovalec CS:GO turnirja

 

 

Glede samega igranja, strežniki so delovali brez problema, žal mi je, da ni bilo GOTV posnetkov, za analizirati igre, posneti kak video, saj ni bi bilo dovolj prostora na disku, kar bi se dalo avtomatizirat. Dobro bi bilo tudi imeti whitelisto za vsako igro da se ne bi naključni igralci povezovali na strežnik med igro. Na enem računalniku bi lahko bil prisoten organizator, ki binadzoroval igre, oziroma nastavil vse preden se začne. Velikokrat se je zgodilo tudi da je igralca vrglo ven iz igre, kar je povzročilo izgubo denarja v igri, za katerega bi se lahko poskrbelo z temu namenjenem pluginu. Med eno igro, so se opravljala dela na računalniku na katerem so bili strežniki, kar je vplivalo negativno na vse igre, ki so potekale.

 

Za stream lahko samo povem, kar sem slišal iz govoric. Solo castanje je bilo vredu, ampak ko se je pridružil drugi, je bila debata usmerjena na čisto nekaj drugega kot igra, ki se je odvijala. Proti koncu se je stream še odvijal ampak nažalost končal prehitro in se zadnje dve rundi igre niso predvajale.
Kot vedno, zahvale organizatorjem za trud in potrpljenje do konca dogodka.