fbpx
Preskočite povezave

Serija – Vzroki za uspešnostjo League of Legends – Tretji del

Promocija

V času pred in po samem izidu je bilo glavno orodje promocije zakup spletnih oglasov, ki so bili postavljeni na spletne strani, na katerih so se mudili uporabniki ciljnih demografskih skupin – najpogosteje so to bile spletne strani drugih tekmovalnih videoiger. Čeprav se kot promocijo v nekaterih azijskih državah uporablja tudi televizijske oglase, ker tam obstajajo ekskluzivni TV kanali, ki predstavljajo nove videoigre in v živo prenašajo tekmovalne igričarske dogodke, se Riot povečini ni odločal za  odločal za medijske zakupe tradicionalnih medijev.

Zaradi zastonjske narave in tako neobstoječe ovire za vstop potencialnim zainteresiranim igralcem so se osredotočili na word-of-mouth ali ustno oglaševanje samih igralcev skozi sistem napotitve, ki je posameznika, ki je novega igralca napotil k igri, nagradil – v primeru 10.000 povabljenih uporabnikov, izlet v glavne pisarne Riota in predstavitev razvijalske ekipe,..

Prizadevnost igralcev pri napotitvah Riot dodobra nagradi.
Prizadevnost igralcev pri napotitvah Riot dodobra nagradi.

 

League of Legends Championship Series – LCS

Glavni način promocije, ki ga izvajajo sedaj je pa LCS ali League of Legends Championship Series. Igra je bila zasnovana s tekmovalnim igranjem v mislih in LCS predstavlja najprestižnejšo League of Legends ligo na svetu, in verjamite mi, da jih je kar nekaj. Aktivni sta ligi LCS Europe in North America, medtem ko je Riot sklenil partnerstvo z najprestižnejšimi ligami v Južni Koreji, na Tajskem in Kitajskem. Vse ekipe v LCS imajo redno mesečno plačo, ki neuradno znaša 175 tisoč dolarjev na ekipo na trimesečje, konec vsakega kvartala se pa pomerijo še v finalnem turnirju za naziv najboljšo ekipo obdobja v regiji in za 100.000 dolarjev. Med kvartalnimi turnirji poteka liga s profesionalnimi prenosi 4 dni v tednu, medtem ko preostale dni zapolnijo partnerske lige – vsak trenutek, ko je aktivna katera od LCS lig, število sočasnih gledalcev nikoli ne pade pod 300.000. Z zmago prejmejo tudi mesto na World Finalsih, na najprestižnejšem League of Legends turnirju, ki se odvija enkrat letno in predstavlja neke vrste SuperBowl League of Legendsa. Za World Finale leta 2013 je Riot najel Staples Centre, dvorano LA Lakersev – v uri in pol pa so bile razprodane tudi vse karte za dogodek, medtem ko si ga je od doma ogledalo 32 milijonov ljudi. Če primerjamo številke z drugimi športi – finale MLB je imel 14,4 milijonov TV gledalcev, Stanley Cup, finale lige NHL je imel 8,1 milijonov gledalcev, sedma tekma 2010 NBA finala, ki je bila tudi druga najbolj gledana NBA tekma vseh časov, je imela 28,2 milijona gledalcev – skratka manj kot World Finals leta 2013.

Enkrat na leto izvedejo tudi All Stars turnir, katerega koncept je zastavljen podobno košarkaški različici. Na enem prizorišču se zberejo vsi najpopularnejši igralci, najboljše regijske ekipe preteklih let, ki se pomerijo v zabavnih dvobojih, kot tudi najprestižnejših tekmovanjih med tekmovalci različnih regij – krajši povzetek najnedavnejšega League of Legends All Star dogodka iz Pariza je na voljo na vrhu strani.

Pa da nagradimo še tiste najbolj pridne, ki so do konca prebrali tretji del članka z Dirty Bomb Closed Beta ključi:

  • Y5PL-BSS3-GG75-XULU
  • YF75-MZX2-AVB5-49DH