Kaj še moramo izboljšati?
Po uspešno zaključenem EPICENTER LAN-u 7 smo za vas pripravili anketo o tem, kako ste bili zadovoljni z organizacijo, izvedbo in informiranostjo o našem dogodku. Anketo je rešilo 38 udeležencev zadnjega EPICENTRA. 60% udeležencev je bilo zelo zadovoljnih z informacijami na spletni strani in 74% udeležencev je bilo zelo zadovoljnih s podporo ob vprašanjih pred dogodkom. Na vsa vaša vprašanja smo administratorji odgovarjali po mailu, večinoma pa ste nam jih zastavljali preko naše Facebook strani, v vsakem primeru pa smo vam skušali kar najhitreje odgovoriti. Pred dogodkom so vam bili na voljo članki o hrani in dostavi v okolici prizorišča dogodka in lokacijah, kjer je možno prenočiti.
S prostorom in lokacijo je bilo zadovoljnih 47% udeležencev. EPICENTER LAN 7 je ponovno potekal v jedilnici Gimnazije ter Srednje poklicne in tehniške šole Murska Sobota, s katero imamo organizatorji že izkušnje in se nam zdi, da je bilo prostora dovolj, vendar pa lahko razumemo določene težave z lokacijo s strani udeležencev iz drugih koncev Slovenije. Zato v prihodnje nameravamo organizirati dogodke tudi v drugih krajih po Sloveniji (Celje, Maribor, Ljubljana). Izpostavili ste tudi, da je bilo na prizorišču zelo vroče in da ta lokacija ni primerna za take dogodke v poletnih dneh.
68% udeležencev je bilo zelo zadovoljnih z delom organizatorja in administratorji, skupno 66% pa je zadovoljstvo s sistemom tekmovanja ocenilo z najvišjima ocenama. Omenili ste, da vas je motilo, da je bilo potrebno na določene tekme čakati dalj časa. To je bila verjetno posledica zamude, ki so jo povzročile tehnične težave, in pomanjkljivega dogovarjanja med ekipami. Predlagali ste, da bi določili fiksne ure za posamezne tekme, kar pa zna biti problem, če kot tokrat pride do tehničnih težav in se ure potem zamaknejo za določen čas. Administratorji sicer težimo k temu, da bi tekme potekale po vrsti kot je določeno v bracketih, da do takih zamud ne bi prišlo, vendar se vseeno včasih zgodi, da ekipe tega vrstnega reda ne upoštevajo. Omenili ste tudi težave s Hearthstone turnirjev, saj nekateri igralci niso imeli treh deckov, zato je bil način igranja odvisen od dogovora med igralcema. Na naslednjem dogodku bomo poskrbeli, da bodo pravila tekmovanja enaka za vse, hkrati pa se na področju dela administratorjev da še veliko narediti, saj z vsakim dogodkom dobivamo nove izkušnje in ideje za vnaprej.
Manj zadovoljni so bili udeleženci z medijsko podporo dogodka. Fotografij ni primanjkovalo, žal pa je bil stream tekem vzpostavljen le v finalnih igrah Counter Strike:Global Offensive turnirja. Zavedamo se, da je bilo zaradi tega prikrajšanih mnogo gledalcev, tudi tistih, ki so si želeli ogleda League of Legends tekem. Za razliko od prešnjega EPICENTRA tokrat nismo gostili streamerja, ki bi prišel na dogodek prav z namenom nenehnega livestreama tekem in komentiranja, zato so komentirali naši administratorji, kolikor so utegnili. V prihodnje vsekakor nameravamo poiskati nekoga, ki bo odgovoren za stream in bo komentiral večino tekem.
Najbolj neskladni v mnenju so bili anketiranci glede nagradnega sklada. 50% udeležencev je bilo z nagradami zadovoljnih, 50% udeležencev pa so zadovoljstvo z nagradnim skladom ocenili z oceno 3 ali manj. Nagradni sklad zagotovijo različni sponzorji, zato je vsebina le-tega odvisna od njih. Potrebno pa se je zavedati tudi, da je nagradni sklad pogojen s ceno prijavnine – ta je kot po navadi znašala 5 €, vsakemu udeležencu pa je ob prihodu pripadala tudi energijska pijača Go&Fun ter Go&Fun majica. Za tako vstopnino se nam zdi nagradni sklad kar primeren, razmišljamo pa, da bi bil v prihodnosti nagradni sklad odvisen od števila prijavljenih ekip.
Skupno so anketiranci EPICENTER LAN 7 ocenili z oceno 4,2 od 5, kar je več kot na našem prejšnjem dogodku. Poleg tega so vsi sodelujoči v anketi odgovorili, da bi se dogodka ponovno udeležili.
Skušali bomo torej odpraviti zamude, ki se žal tako pogosto zgodijo na lanih, ter bolj učinkovito organizirati tekmovanja, da bo dogodek kar najprijetnejši za igralce. Zahvaljujemo se vsem anketirancem, ki so sodelovali v anketi, saj lahko le z vašimi povratnimi informacijami, pripombami in predlogi ocenimo ter izboljšamo naše delo.