fbpx
Skip links

SPID Zaslišanje: pandancic

Le še nekaj tednov nas loči od največjega League of Legends tekmovanja v Sloveniji dosedaj – drugega GRAND LAN Adrie, ki se bo odvijala v hotelu Plaza v Ljubljani, kjer bo svoje moči merilo 16 slovenskih ekip. Najboljše bodo domov odnesle več kot 5000€ vrednih nagrad, vsi obiskovalci na streamih, na dogodku in na spletih straneh bodo pa vključeni v giveawaye. Kot takšen je dogodek prvi na ozemlju Slovenije, saj tako tekmovalnega dogodka še ni bilo in je zato v zraku še več stvari – in v pričakovanju smo po nekaj komentarjih povprašali Jan “pandancic” Jagodnika, igralca ekipe CRG.

 

 

Bi nam za začetek lahko zaupal nekaj o sebi, kdaj si se prvič srečal z računalniškimi igrami, kot tudi kdaj so te pota prvič zanesla v elektronske športe?

Jan »pandancic« Jagodnik: Prvič sem se s tekmovalnimi računalniškimi igrami srečal pri 12 letih in sicer pri igri Call of Duty 4 katero sem igral 4 leta, igral sem tudi na številnih lanih. Za igro League of Legends sem slišal pri 14 letih in takrat sem tudi spoznal nekatere igralce s katerimi smo se dobro ujeli in igramo še zdaj. Call of Duty 4 sem prenehal igrati dokaj hitro, saj sem se odločil, da bom igral samo League of Legends in poskušal dokazati čim več. Z tremi soigralci ter dodaten igralec, ki se je večinoma menjaval, smo se počasi začeli udeželjevati internetnih e-športnih tekmovanj, tako se je to samo stopnjevalo.

 

 

 

Glede na to, da si precej časa preživel v Call of Duty sceni (na našem Youtube kanalu imamo še intervju s tabo!), kaj meniš da je razlog za neuspeh CoD-a, da ni postal eden velikih eŠportov, in zakaj je po tvojem mnenju League of Legends toliko bolj uspelo?

Jan »pandancic« Jagodnik: Moje osebno mnenje glede neuspeha CoD-a je to, da ni bilo prave podpore od proizvajalcev, premalo ljudi je bilo zainterisiranih v competitive, in zato jaz menim, da je vedno več ljudi nehalo igrati CoD ( ampak to je seveda samo moje osebno mnenje ), za League of Legends pa mislim da se sploh ne da primerjati z CoD-om kot glede števila igralcev kot tudi podpore, League of Legends je zelo drugačna igra saj so stalno nekakšni dogodki ob praznikih in podobno, veliko je tudi tekmovanj in LAN-ov, ker je community vedno večji in še raste.

 

 

 

Ob vedno večji rasti League of Legends in tudi elektronskih športov na splošno, kje vidiš sceno za 5 ali celo 10 let?

Jan »pandancic« Jagodnik: Mislim, da sta tukaj dve možnosti. Prva možnost je, da LoL scena propade v naslednjih letih in se pojavi kakšna nova igra ki bo zagnala enako revolucijo kot LoL. Druga možnost pa je, da bo LoL naprej naraščal in bodo vedno večji prize pooli ( nagrade ) na LAN-ih, kar pomeni, da bi se od tega dalo živeti ( malo verjetno, saj moreš uspeti ).

 

 

 

Pred več kot desetletjem so na sceni tekmovalnega igričarstva dominirale prvoosebne igre tipa Counter Strike, Quake in Call of Duty, a v zadnjih letih se je trend popolnoma obrnil na glavo, saj so vsi uspešni eŠporti tretjeosebni. Zakaj meniš, da je prišlo do te spremembe? So strelske igre preveč nasilne, je tretjeosebni pregled toliko bolj pregleden, ali je za tem kakšen tretji razlog?

Jan »pandancic« Jagodnik: Pred desetletjem, ko so bile prvoosebne igre precej popularne in zelo igrane, je bila endina igra podobna LoL-u Dota. Čez čas so Riot Games ( proizvajalci LoL-a ) zagnali beto, ki je že takrat imela kar veliko igralcev, ko so pa izdali igro, pa so ljudje videli, da je igra preprosta, zelo zanimiva, da te hitro zasvoji in je point igre v team playu in ne v posamezniku, s tem ne pravim, da FPS igre nimajo teamplaya ampak pravim, da ga je pri LoL-u veliko več.

 

 

 

 

RIOT organizira tudi najprestižnejše tekmovanje v League of Legends – Champion Series. Kaj meniš o pomembnosti takih tekmovanj za razvoj tekmovalnega igričarstva, kot tudi razvoja eŠportov kot športa za gledalce, saj vsak stream doseže več kot 100.000 gledalcev?

Jan »pandancic« Jagodnik: Mislim, da so takšna tekmovanja zelo pomembna saj dajejo tudi vzgled drugim communityjom. Na takšnih “eventih” se tudi dogaja veliko različnih stvari in tam tudi igrajo najbolj znani ter najboljši igralci, ki imajo veliko fanov, ki jih tudi spremljajo po svetu, kot pravim, LoL community se vedno veča in zato tudi raste število gledalcev.

 

 

 

 

Če že govoriva o dogodkih svetovnega merila, se posvetiva tudi lokalnim – kaj praviš na slovenske dogodke?

Jan »pandancic« Jagodnik: Dogodkov v Sloveniji v preteklosti ni bilo veliko, endino LAN Radlje ob Dravi, iz katerega sem prišel samo z slabimi kritiki, in pa potem še Offblast, za keterga velja, da je dober. Glede LAN-a v Radljah ob Dravlji, lahko bi računalnike, ki so bili tam pripravljeni premaknili na malo večjo razdaljo kot pa manj kot pol metra, lahko bi tudi naredili, da tam kjer igralci igrajo ljudje ne smejo povzročati hrupa ipd., za druge LoL LAN-e v Sloveniji pa ne poznam.

 

 

 

 

Čez dobre tri tedne se pa pričenja še eno slovensko tekmovanje v League of Legends – GRAND LAN Adria #2, ki se ga boš tudi sam udeležil. Kakšna so tvoja pričakovanja za dogodek, kako izgledajo vaše ekipne priprave?

Jan »pandancic« Jagodnik: Moja pričakovanja za grand lan adria#2 so precej dobra, saj so vsi njihovi dogodki bili uspešno izvedeno, tudi velike nagrade so najavljene ter vse se zdi zelo organizirano, upam da bo dogodek uspel . Z našo ekipo se pripravljamo na LAN skoraj vsak dan, ker se trudimo držati nekakšne vrste urnika , poskušamo tudi nove taktike za LAN.

 

 

 

 

Če že omenjaš urnik – bi nam predstavil svoj tipičen dan, in natančneje opisal način kako izboljšuješ svojo igro v League of Legends – so to samo Solo Q igre, ekipno, ali kako drugače?

Jan »pandancic« Jagodnik: Moj tipičen dan met tednom se začne zjutraj ob 6.45, nato se odpravim proti šoli, domov največkrat pridem ob 2 uri. Če je kaj za šolo se uredi čim prej nato se pa prižge računalnik. Najpogosteje igram do večera, nato še kaj pojem, stuširam in nato grem spat. Igra v LoL-u je bolj odvisna od ekipnega igranja kot pa od posameznega “skilla” ( čeprav ima tudi to nek pomen ), največ igramo kot ekipa, čas za solo Q pa se najde bolj pozno v noč ali pa takoj po šoli.

 

 

 

 

S tremi soigralci igraš sedaj že precej časa in verjetno se je med vami spletla že povezava. Privzemimo, da bi te hipotetično povabili na mesto Froggen-a v Evil Geniuses ali podobno ekipo, kakšen bi bil tvoj odgovor?

Jan »pandancic« Jagodnik: Glede na to, da se je med nami naredila povezava in smo tudi navajeni, da igramo skupaj ter glede na to, da sem stari 16 let bi odklonil mesto Froggena čeprav mislim, da sem boljši, mogoče bi bil odgovor drugačen, če bi bil starejši ter imel dovoljenja za igranje na LCS-ih.

 

 

 

 

Predstavljaj si, da si dobil mesto v razvojnem oddelku RIOT-a in imaš možnost spremembe katerega koli aspekta igre. Kaj bi spremenil?

Jan »pandancic« Jagodnik: Defenitivno bi spremenil nekatere “champione” v igri, vsaj tiste, ki se mi zdijo malo preitrano močni ali pa jih sovražim, mogoče bi katerega celo izbrisal. Podal bi idejo o nekakršnih igrah, pri katerih bi imel neke vrste “challenge” in če bi ga opravil bi dobil riot pointse ( za RP moraš plačati ). Ostalo bi pustil kot je, saj je perfektno! .

 

 

 

 

Za konec še nekaj zanimivega za vse bralce – predstavi nam eno taktiko vaše ekipe, če je to le mogoče, kako jo odigrati, kaj izbrati, banati,…

Jan »pandancic« Jagodnik: Od drugih igralcev smo veliko slišali kako igrati proti “določenim” ekipam s katerimi so oni že igrali, slišali smo tudi njihove slabosti, vlogo tudi igra katere “champione” nasprotni igralci največ igrajo, “line up-e” championov in podobno, več žal ne izdam!

 

 

 

 

Hvala ti za ta intervju, sedaj pa še zadnja priložnost, da se zahvališ soigralcem, mami, očetu, stricu, bratu ali sestrici, sledi pa pogovor tudi na samem dogodku!

Jan »pandancic« Jagodnik: Rad bi se zahvalil soigralcem za moralno podboro v življenju, očetu za spermij, mami pa za “komp”, se vidimo na lanu!