fbpx
Preskočite povezave

Pravila

1 Splošna pravila igre in formati
1.1 Primernost igralca
Vsi igralci ki sodelujejo na Rocket League turnirju so dolžni podati svoj Rocket League Nickname, to je ime Steam računa, katerega uporabljate za igranje igre. Če namenite sodelovati na turnirju na kateri drugi platformi (PS4, Xbox ONE) podate svoje Steam podatke (če imate Steam) ali svoje Facebook podatke. Podajanje tega je potrebno da se povabi druge igralce v t.i. Private match (privatno igro).

1.2 Imena ekip in imena igralcev
Privzemamo si pravico do spremembe imen tako ekipe kot samega igralca, v primeru de je to neprimerno in/ali preveč podobno že obstoječemu. V tem primeru ekipo obvestimo o neprijetnosti in jo naprosimo da ime spremeni ali pa ji sami določimo drugega. Pomembno je da uporabljate ime katerega ste registrirali, da se igralci med seboj lažje najdejo.

1.3 Ekipa
Velikost ekipe mora sestavljati 2 člana da se lahko sodeluje na turnirju. Priporočeno je imeti rezervnega igralca, t.i. stand-in, ki lahko vskoči v primeru odsotnosti enega od igralcev.
Seveda je pomembno da so vsi člani ekipe Slovenski državljani, saj gre za slovenski turnir.

1.4 Tehnične težave
Ekipe same odgovarjajo za svoje tehnične težave (strojna oprema/internet) (več informacij sledi pod 2.4.). Tekme se ne bodo premikale po urniku zaradi teh tehničnih težav. V tem primeru se igralec lahko zamenja če ekipa ima stand-in igralca. Če tega nima se tekma nadaljuje 1 vs. 2 (glej 2.3.).

1.5 Diskvalifikacija in check-in
Zaradi učinkovitosti turnirja nam pripada pravica do diskvalificiranja ekip. To se lahko zgodi v primeru, da je ekipa prijavljena na turnir in ni pravočasno izpolnila check-ina. Check-in traja od ure pred turnirjem do 20 minut pred turnirjem (40 minut). V tem času mora vsaka ekipa potrditi udeležbo. V primeru da ekipa izpolni check-in ampak ne začne turnirja pravočasno (za to ima 15 minut) se ekipo diskvalificira iz turnirja in pripiše zmago nasprotni ekipi. V primeru namernega in ponovljivega zavlačevanja tekem bodo sledile podobne sankcije.

 

2 Rocket League Turnir Pravila
2.1 Format turnirja
Server: Europe
Game mode: Private match
Velikost: 2 na 2
Format: Brackets BO3, Grand Final BO5
Dolžina tekme: 5 minut

2.2 “No show”
V primeru da nasprotna ekipa ni pripravljena 15 minut po začetku tekme (na urniku) se lahko ekipa, ki je prisotna pravočasno obrne na osebje turnirja. Tako se lahko najhitreje ukrepa in nasprotno ekipo diskvalificira.

2.3 Število igralcev
Vse igre morejo biti odigrane v formatu 2 na 2. Če eni ekipi manjka igralec lahko vskoči stand-in, vendar more le-to storiti pred začetkom igre. Menjava igralcev v igri, ki se je že začela je prepovedana. V primeru da se pred začetkom uporabi stand-in igralca in se sam igralec, ki bi moral nastopati vrne, se počaka da se tekoča igra zaključi, nato se lahko igralca spet zamenjata.
Če eni ekipi začasno manjka igralec, lahko ta ekipa igra tekmo 1 na 2 vendar v tem primeru soigralec nima pravice vstopiti med tekočo tekmo. Ekipi se lahko med sabo dogovorita za igranje 1 na 1 če igralec manjka, vendar se v tem primeru morata strinjati OBE ekipi. V takem primeru se o tem obvesti tudi osebje turnirja.

2.4 Disconnect
V primeru da igralec zapusti igro (tehnični razlogi) se igra lahko nadaljuje, le da je v tem primeru nasprotna ekipa v prednosti 2 na 1. Po najnovejšem patchu je Psyonix dodal reconnect, to pomeni da se je igralcu dovoljeno vrniti v igro. V primeru da se v igro ne more vrniti se igra odigra do konca 2 na 1. Če se tehnične težave zgodijo v 1. ali 2. tekmi BO3 se lahko ta BO3 zadrži za 10 minut, seveda se mora pravočasno obvestiti osebje, ki dodeli dovoljenje.

2.5 Predaja tekem
Vsako tekmo se lahko preda. Da ekipa to stori mora vodja ekipe osebno informirati osebje turnirja.

2.6 Protesti
Če je tekma bila nekorektno posredovana do osebja od nasprotnikov se lahko na ta rezultat vloži pritožba. To je potrebno storiti do vsaj 10 minut po zaključku BO3. Za protest je potrebno imeti ustrezna dokazila v obliki screenshotov in video dokazila. V takšnih primerih si osebje ogleda posnetke/screenshote in ustrezno odloča. (glej 4 za Rezultati)

2.7 Kontaktiranje osebja
Vsi igralci so pred začetkom turnirja naprošeni da na Steamu dodajo osebje turnirja.
Tukaj najdete link za hitro dodajo:

Če ne igrate preko PC-ja se vse pritožbe, kontakti osebja, imena in gesla ter karkoli drugo javi preko E-maila na naslov [email protected]

 

3 Pravila tekem
3.1 Arena
Default arena za turnir je “DFH Staduim” . Ekipe se lahko dogovorijo za spremembo arene in tako igrajo na drugi, vendar ni priporočljivo.

3.2 Kreiranje in vstop v Private match
Tekmo vedno hosta ekipa, ki je napisana višje v bracketu
Host v igri izbere “Play online” -> in izbere “Create Private match”
Prepriča se da je pod opcijo “Joinable by” izbran “Name/Password”
Nato host kreira ime in password za ostale igralce. Te podatke deli z vodjo nasprotne ekipe.
Nato igralci izberejo “Play online” -> “Join private match”
Tam vpišejo ime in geslo ki so ga dobili od hosta
Ko se vstopa igra se mora počakati na vse igralce, preden izberejo stran
Ko so vsi igralci v igri ekipa ki ne hosta server prva izbere stran in igra se lahko začne.
V drugi tekmi BO3 formata stran izbira host

Pomembno je da se vsi podatki (name in password) zaupajo osebju.
Ti podatki se ne smejo posredovati nobenemu drugemu. V igri so dovoljeni le igralci obeh ekip in osebje turnirja. V primeru kršitve sledijo ustrezni ukrepi.

 

4 Rezultati
Obe vodji ekip sta po zaključku BO3 dolžni oddati točen rezultat tekme s pomočjo obrazca, ki se ga najde pod zavihkom Rezultati. Če se le-ti ne ujemajo so vodje dolžni podati ustrezne dokaze (screenshoti tekem/replayi), zato je priporočljivo da se vsako tekmo screenshota (default Steam F12, Fraps …) in nato le-te posreduje s programm za screenshotanje namizja (imgur, gyazo, lightshot … ). Če pride do ogleda replayev vas bo o tem opozoril nekdo od osebja. Protest na rezultate (glej 2.6.) je možen do 10 minut po zaključku BO3.

 

5 Streamanje tekem
Vsaka ekipa ima dovoljeno svojo tekmo streamati, vendar more dobiti dovoljenje od osebja. Za to lahko poda link do streama nekomu od osebja, link bo omenjen na strani. Drugače so tekme streamane tudi na našem kanalu.