fbpx
Skip links

Intel CEE Champions CS:GO Slovenija

Predstavljaj Slovenijo v največjem regijskem CS:GO turnirju in zmagaj 15.000 USD!

V CEE regiji je videti izrazito pomanjkanje relevantnih turnirjev za srednji tier e-športnih ekip. Povezali smo se s češko organizacijo eSuba in Intel ter vključili slovenske navdušence nad Counter Strike: Global Offensive v Central & Eastern European Championship! Izkoristi priložnost in postani e-prvak!

Časovnica dogajanja

Nedelja, 13. september 2020: Open Qualifier 1 od 14.00
Sreda, 16. september 2020: Open Qualifier 2 od 18.00
Sobota, 19. september 2020: Open Qualifier 3 od 14.00
Četrtek, 24. september 2020: Open Qualifier 4 od 18.00
Sobota in nedelja, 26. – 27. september 2020 od 14.00: Slovenski finale, najboljši 2 ekipi se uvrstita na regijski CEE turnir od
10. – 18. oktober 2020: Skupinski del CEE regijskega dela
24. – 31. oktober 2020: Končnica CEE regijskega dela

Open Qualifier poteka po sistemu enojnega izločanja v formatu BO1 in zagotovi štirim najboljšim mesto v finalu slovenske lige. Slednji bo potekal po sistemu dvojnega izločanja z BO3 upper bracket tekmami, lower bracket z BO1 tekmami. Najboljši dve ekipi se uvrstita na CEE regijski turnir in se bosta potegovali za 15.000 USD denarnega nagradnega sklada.

Prijavi se zdaj!

Klikni na zavihek “Prijavni obrazci”, izpolni zahtevana polja in sodeluj v turnirju z nagradnim skladom 15.000 USD!

1 OSNOVNE INFORMACIJE

1.1 Format tekmovanja in urnik

  • Tekmovanje se bo odvijalo v dveh fazah, ki vsi v celoti potekajo preko spleta. Prvi kvalifikacijski del, kjer se igra v formatu enojnega izločanja in nato najboljših 16 ekip v formatu dvojnega izločanja.
  • 13. september 2020: Open Qualifier 1, 16. september 2020: Open Qualifier 2, 19. september 2020: Open Qualifier 3, 24. september 2020: Open Qualifier 4, 26. – 27. september 2020: Slovenski finale, najboljši 2 ekipi se uvrstita na regijski CEE turnir, 10. – 18. oktober 2020: Skupinski del CEE regijskega dela, 24. – 31. oktober 2020: Končnica CEE regijskega dela
  • Open Qualifier poteka po sistemu enojnega izločanja v formatu BO1 in zagotovi štirim najboljšim mesto v finalu slovenske lige. Slednji bo potekal po sistemu dvojnega izločanja z BO3 upper bracket tekmami, lower bracket z BO1 tekmami. Najboljši dve ekipi se uvrstita na CEE regijski turnir in se bosta potegovali za 15.000 USD denarnega nagradnega sklada.

1.2 Administratorji tekmovanja

  • Administrator tekmovanja je: Rudi Ogris
  • Igralci so se dolžni do administratorjev obnašati vljudno in spoštljivo.
  • Administrator ima zadnjo besedo pri vseh zadevah.
  • V izrednih razmerah si administratorji pridržujejo pravico, da pravila spremenijo ali priredijo.
  • Igralci lahko kontakt z administratorji navežejo osebno ali preko Game Gang Discord strežnika.

1.3 Nadzorovanje časa

  • Igralci morajo biti pripravljeni 5 minut pred začetkom tekme. Naveden čas začetka igre ni čas, ko naj se igralci igri pridružijo ampak čas dejanskega začetka igre. Če igralec ni pripravljen, je ekipa dolžna začeti igro brez tistega igralca. Ekipa, ki začetku tekme nasprotuje, bo izključena.
  • Igralci imajo na voljo največ 15 minut premora med vsako tekmo.
  • Če se tekma še ni začela 30 minut po predvidenem začetku, si administratorji pridržujejo pravico, da dodelijo zmago ekipi, ki ima več igralcev na strežniku.
  • V primeru izjemnih dogodkov (izpad interneta, izpad elektrike, ipd.) se čas začetka igre premakne glede na odločitev administratorja oz. dogovora administratorja z ekipama.
    Administratorji imajo pravico prisilno začeti igro.

1.4. Pogoji za sodelovanje

  • Vsaj trije igralci ekipe, ki sodeluje v tekmovanju, morajo biti državljani Republike Slovenije.
  • V primeru dvoma o statusu igralca, mora vodja ekipe posredovati organizatorju dokazila o nacionalnosti in/ali drugih osebnih podatkov, vključno z IP naslovom, datumom rojstva in podobno.
  • Ekipa mora igrati z zastavo Slovenije v nadaljevanju turnirja

2 NASTAVITVE IGRE

  • Vsi igralci morajo pred začetkom turnirja pravila prebrati. Nerazumevanje pravil ni izgovor za kršenje.
  • Vse igre morajo biti odigrane na strežnikih, ki jih zagotavlja organizator.

2.1 Nastavitve strežnika

  • mp_startmoney 800
  • mp_roundtime 1.92
  • mp_roundtime_defuse 1.92
  • mp_round_restart_delay 5
  • mp_freezetime 12
  • mp_maxrounds 30
  • mp_c4timer 40
  • sv_pausable 1
  • ammo_grenade_limit_default 1
  • ammo_grenade_limit_flashbang 2
  • ammo_grenade_limit_total 4
  • sv_friction 5.2
  • sv_accelerate 5.5
  • cash_player_killed_teammate “-300”Nastavitve v primeru podaljškov
  • mp_maxrounds 6
  • mp_startmoney 10000

2.2 Igralčeve nastavitve

  • Sledeče nastavitve niso dovoljene za prilagajanje:
    • cl_bobcycle
    • weapon_recoil_model
    • mat_hdr_level
  • Sledeči prekrivni elementi so dovoljeni, vsi ostali so prepovedani:
    • cl_showpos 1
    • cl_showfps 1
    • net_graph 1
    • cl_showdemooverlay 1 / -1
  • Sledeče sistemske in grafične nastavitve so dovoljene za prilagajanje:
    • Svetlost
    • Digital Vibrance oz. contrast
    • Kontrast
    • Gama
    • 3D nastavitve (aliasing, vertical sync, …)
    • Prilagajanje velikosti igre
    • USB HZ
    • Zvok, nastavitve miške
    • Tipkovnica, slušalke, gonilniki za miške
    • Vsi prekrivni elementi, ki kažejo učinkovitost sistema med igranjem niso dovoljeni (Nvidia SLI Display, Rivatuner Overlays, itd.)
    • Uporaba okluzije okolja (Ambient Occlusion) je prepovedana

2.3 Mape

  • de_vertigo
  • de_inferno
  • de_nuke
  • de_mirage
  • de_train
  • de_overpass
  • de_dust II

2.4 Proces izbire map

Veto pravilo za Best-of-One tekmo:

  • Ekipa B izloči eno izmed 7 map
  • Ekipa A izloči eno izmed 6 preostalih map
  • Ekipa B izloči eno izmed 5 preostalih map
  • Ekipa A izloči eno izmed 4 preostalih map
  • Ekipa B izloči eno izmed 3 preostalih map
  • Ekipa A izloči eno izmed 2 preostalih map

Igra se mapa, ki ostane. Ekipa A je ekipa, ki zmaga met kovanca. Strani se izberejo na podlagi rezultata t.i. “knife round”

Veto pravilo za Best-of-Three tekmo:

  • Ekipa B izloči eno izmed 7 map
  • Ekipa A izloči eno izmed 6 preostalih map
  • Ekipa A izbere eno izmed 5 preostalih map, izbrana mapa se igra prva
  • Ekipa B izbere eno izmed 4 preostalih map, izbrana mapa se igra druga
  • Ekipa A izloči eno izmed 3 preostalih map
  • Ekipa B izloči eno izmed 2 preostalih map

Tretja zaporedna mapa je tista, ki ostane. Ekipa A je ekipa, ki zmaga met kovanca. Ekipa B ima izbiro strani na prvi mapi, ekipa A pa na drugi. Stran za tretjo mapo se izbere na podlagi rezultata t.i. “knife round”

3 PRAVILA IGRE

3.1 Pogoji

  • Vsak igralec mora imeti svoj osebni CS:GO račun.
  • Na strežnik bo omogočena povezava samo igralcem, ki so predvideni za igranje.

3.2 Pritožbe in obveščanje administratorjev

  • Če se igralec želi pritožiti glede rezultata zadnje igre, je dolžan to storiti pred začetkom naslednje igre.
  • V primeru napake na strežniku je igralec nemudoma dolžan napako sporočiti administratorjem.

3.3 Kaznovanje

  • Če igralec namenoma poskuša povzročati škodo igri, drugim igralcem ali administratorjem bo nemudoma diskvalificiran iz tekmovanja.
  • Neprimerno obnašanje do drugih igralcev, administratorjev ali ostalim prisotnim na dogodku lahko vodi do diskvalifikacije iz tekmovanja.,

3.4 Zloraba hroščev v igri

  • Zloraba hroščev je prepovedana. Če se pojavi kakšna resna napaka v igri, mora biti tekma nemudoma ustavljena, administrator pa določi način nadaljevanja ige.
  • Uporaba t.i. “script” je prepovedana.
  • Zloraba hroščev, ki na kakršenkoli način spremenijo igro je prepovedana
  • Nastavljanje bomb tako, da jih ne gre deaktivirati je prepovedano. To ne vključuje nastavljanje na način, kjer je potrebno več igralcev.

3.5 Opazovalci in prenos

  • Prisotnost gledalcev na strežniku ni dovoljena na nobeni tekmi turnirja, z izjemo opazovalcev in administratorjev.
  • Igralcem je prepovedano gledanje ali poslušanje prenosa tekmovanja.

3.6 Snemanje in slikanje

  • Vse tekme so snemane s strani GOTV strežnika, tako da snemanje t.i. POV demotov ni potrebno.

3.7 Sporočanje rezultatov

  • Obe ekipi sta dolžni sporočiti rezultate administratorjem.

3.8 Dovoljena in nedovoljena programska oprema

  • Programska oprema za zvočno komunikacijo kot je Discord, Ventrilo, Mumble in Teamspeak je dovoljena.
  • Igralcem je prepovedana nastavitev in uporaba kakršnekoli zunanje programske ali strojne opreme, ki spreminja igro ali dovoljuje igralcem avtomatično izvrševanje več kot enega ukaza v igri.

4 OSTALA PRAVILA

  • Izkoriščanje morebitnih napak na strežniku ali konfiguraciji ni dovoljeno, vsaka opažena napaka mora biti nemudoma sporočena administratorjem.
  • Vse odločitve administratorjev so zadnje.
  • Vse odsotnosti, daljše od 15 minut, morajo biti sporočene administratorjem. V primeru, da ekipa odsotnosti ni sporočila, se smatra, kot da ekipa ni prisotna.
  • Vsa obvestila so na voljo izključno na Game Gang Discord strežniku. Administratorji igralcem niso dolžni posredovati navodil, ki so objavljena na strežniku.
  • Pravila se lahko spremenijo brez predhodne najave in za morebitne spremembe organizator ne odgovarja.

Pravila so bila nazadnje posodobljena 5. septembra 2020.

Bo objavljeno 1 uro pred pričetkom posameznega kvalifikacijskega turnirja.

 

 


    Logotip ekipe v razmerju 1:1 (kvadrat)




















      Logotip ekipe v razmerju 1:1 (kvadrat)




















        Logotip ekipe v razmerju 1:1 (kvadrat)




















          Logotip ekipe v razmerju 1:1 (kvadrat)



















           

           
           
          • Organizator slovenskih kvalifikacij za Intel CEE Champions je Društvo za elektronske športe – spid.si, Vaneča 69a, 9201 Puconci. Nosilec dogodka, tj. glavni organizator celotnega projekta, je eSuba Pro s.r.o., Plzeňská 103/215c, 150 00, Praha 5, Czech Republic.
          • Organizator ne prevzema nikakršne odgovornosti za nobeno opremo ali drugo premoženje, ki bi se lahko poškodovalo ali kako drugače spremenilo svojo vrednost med tekmovanjem. Organizator ne prevzema nikakršne odgovornosti za morebiten izpad prihodka.
          • Vsi udeleženci prevzemajo odgovornost za svoja dejanja na dogodku.
          • Organizator lahko pošlje e-pošto in besedilna ter SMS sporočila vsem igralcem, ki so se, ali jih je pooblaščena oseba prijavila na dogodek, do izrecnega preklica s strani prijavljenega. V primeru avotmatiziranih sporočil in marketinških vsebin bo organizator vedno omogočil odjavo, kot tudi varoval vse osebne podatke, skladno z GDPR.
          • Organizator lahko spremeni podatke, časovni načrt, pravila in druge elemente turnirja brez predhodnega obvestila in ne odgovarja za morebitno škodo, nastalo zaradi morebitnih sprememb.
          • Organizator lahko deli kontaktne podatke udeležencev in obiskovalcev s sponzorji dogodka in drugimi partnerji.
          • Vse spremembe bodo objavljene na spletni strani dogodka.
          • Igralci se s prijavo strinjajo, da bo zmagovalna ekipa vsake livestreamane igre po zaključku igre zagotovila 1 predstavnika ekipe, ki se bo priključil prenosu v živo ter opravil intervju v obliki video klica. V primeru, da ekipa ni pripravljena zagotoviti 1 predstavnika ekipe, si organizator pridržuje pravico do zmanjšanja zneska nagradnega sklada, v znesku 50% za prvo neskladnost in dodatnih 50% za drugo neskladnost.
          • Organizator in vsi medijski ter drugi sponzorji in partnerji lahko objavijo fotografije in druge medijske vsebine z dogodka na svojih spletnih straneh in drugih medijih, kot tudi se vsi prijavljeni strinjajo z objavo njihove podobe, imena in drugih audio-vizualnih vsebin, brez možnosti preklica.
          • Ekipa je dolžna po vsaki tekmi imeti v pripravljenosti predstavnika, ki se potencialno vključi v program prenosa v živo z intervjujem, ki mora nujno biti preko video kamere (bodisi na računalniku, telefonu ali kako drugače).

          Ta pravila so bila zadnjič posodobljena 4. septembra 2020.