fbpx
Skip links

Pogosto zastavljena vprašanja v zvezi z EPICENTER LAN 17

  1. Kje se lahko prijavim?
    Prijavo lahko opravite v spletni trgovini, kjer izberete želeno vstopnico za dogodek, izpolnite svoje podatke in izberete način plačila. Celoten postopek prijave je opisan spodaj.
  2. Ali lahko prijavim celotno ekipo?
    Ne. Zaradi sprememb zakonodaje na področju varstva osebnih podatkov in našega obdelovanja le teh, rabimo dovoljenje vsakega udeleženca naših dogodkov in njegovo strinjanje za udeležbo dogodka. Posledično mora vsak igralec v ekipni igri, ali v primeru, da želite prijaviti prijatelje, zaključiti postopek naročila ločeno. Ne pozabite v polje “Ekipa” oz. pod opombe zapisati ime ekipe.
  3. Ali se lahko prijavim na dogodku?
    Prijava na dogodku NI možna.
  4. Kako lahko poravnam znesek prijavnine?
    Prijavnino lahko poravnate preko položnice, poštne nakaznice ali z nakazilom na naš račun. Vsa navodila prejmete po e-mailu, ko se prijavite.
  5. Ali lahko prijavnino poravnam na dogodku?
    Prijavnine ni mogoče poravnati na dogodku – omogočamo pa plačilo z več kreditnimi karticami, PayPalom in pa nakazilom na naš TRR.
  6. Koliko znaša prijavnina?
    Znesek prijavnine je odvisen od vstopnice, ki jo želite kupiti. Vse cene so napisane v spletni trgovini na spid.si/shop.
  7. Kako je z vračilom prijavnine?
    Prijavnin ne vračamo, razen v primeru odpovedi posameznega turnirja ali dogodka v celoti, kot definirano v splošnih pogojih, s katerimi se strinja vsak posameznik ob prijavi.
  8. Kako je z vstopnino za gledalce?
    EPICENTER LAN 17 poteka v sklopu sejma Feel The Future, ki ima definirano vstopnino za enodnevni ali večdnevni obisk. V primeru interesa po nakupu si karto lahko zagotovite z nakupom na naši spletni strani ali direktno na dan dogodka.
  9. Ali obstaja starostna omejitev za udeležbo na dogodku?
    Starostne omejitve ni, vendar pa morajo udeleženci mlajši od 16 let s sabo prinesti podpisano dovoljenje staršev ali skrbnikov za udeležbo na dogodku. Dovoljenje lahko najdete na uradni strani dogodka.
  10. Ali obstajajo kakšni pogoji udeležbe na dogodku?
    Edini pogoj za udeležbo je plačilo prijavnine. Ni pomembno, ali ste se kdaj že udeležili podobnih dogodkov ali kateri rank ste v igri, ki jo igrate. Za mlajše od 16 let je pogoj tudi podpisano dovoljenje staršev ali skrbnikov. Z udeležbo se strinjate tudi s splošnimi pogoji udeležbe, ki nam dovoljujejo snemanje in fotografiranje na dogodku in ter komunikacijo o prihajajočih dogodkih preko maila.
  11. Kako poteka prihod na dogodek?
    Ko pridete na dogodek, se najprej zglasite pri informacijskem pultu, da opravite check-in, kjer preverimo, ali ste poravnali prijavnino, potem pa vas naša ekipa usmeri, kje lahko odložite svojo opremo in vam pomaga pri priklapljanju računalnikov.
  12. Kaj moram prinesti s sabo na dogodek?
    Na dogodek morate prinesti svoj računalnik, monitor, slušalke, miško, tipkovnico, razdelilec za elektriko s vsaj tremi luknjami in vsaj 5 metrov dolg internetni kabel. V primeru, da igrate na TUP turnirju, je oprema, ki jo potrebujete, odvisna od igre (npr. pri FIFA/PES igralci običajno prinesejo svoje kontrolerje, pri Hearthstone pa svoje miške in slušalke).
  13. Koliko časa poteka turnir?
    Trajanje posameznega turnirja je odvisno od števila igralcev/ekip in formata turnirja. Časovne okvire si lahko preberete na naši spletni strani.
  14. Ali lahko imamo rezervnega igralca?
    Ekipe lahko prijavite tudi rezervnega igralca. Njegovo ime zapišite pod Opombe v prijavitvenem obrazcu. V primeru, da se prvotni igralec ne bi mogel udeležiti dogodka, lahko igra rezervni igralec, prijavnina zanj pa se smatra kot poravnana, če ste plačali kot ekipa.
  15. Ali lahko pridem na dogodek brez ekipe?
    Če nimate ekipe, lahko pridete na dogodek kot casual igralec. V tem primeru ne tekmujete na turnirjih, ampak igrate igre po lastni izbiri in ste se dogodka udeležili predvsem z namenom druženja. Tudi casual igralci morate poravnati prijavnino.
  16. Kje si lahko ogledam prenose v živo?
    Prenosi v živo na naših Twitch kanalih in tudi na Facebook strani.
  17. Ali potrebujete pomoč pri organizaciji?
    Pomoč je vedno dobrodošla. Pošljite nam elektronsko sporočilo na [email protected], kjer se bomo dogovorili glede sodelovanja.
  18. Poznate koga, ki bi sponzoriral dogodek?
    Pošljite nam sporočilo na [email protected], kjer bomo poiskali možne načine sodelovanja na dogodku.
  19. Ne razumem kako se prijaviti, mi lahko pomagate?
    – Na strani spid.si/shop izberete turnir, na katerega se želite prijaviti, in kliknete Dodaj v košarico.
    – V naslednjem koraku lahko izberete, koliko vstopnic želite kupiti – če želite prijaviti npr. celo ekipo, lahko tako izberete 5 vstopnic. Nato kliknete Nadaljuj na blagajno.
    – V naslednjem koraku izpolnite svoje podatke. V Opombe lahko napišete ime vaše ekipe. Tako bomo tudi v primeru, da se prijavi vsak sam, vedeli, kateri ekipi pripadate.
    – Na koncu izberete način plačila. Izbirate lahko med PayPalom, različnimi kreditnimi karticami in nakazlom na TRR preko UPN obrazca. Nato kliknete Zaključi nakup. Na mail, ki ste ga vnesli ob prijavi, boste prejeli potrdilo o prijavi in natančna navodila o plačilu. Ko poravnate prijavnino, ste uspešno prijavljeni na dogodek.

 

Ta seznam je bil nazadnje posodobljen dne 20. 07. 2018.