HearthStone vodič za igranje Hunterja
Pozdravljeni, sem Rene Vučko (IGN: Smexybutcher#2127 EU) in sem igralec Hearthstone-a. Predstavil bi vam po mojem mnenju najmočnejši deck za uspešno dominranje lestvice Hearthstone-a. Z Hunterjem sem imel že veliko uspeha, saj sem z njim prišel v Legend že 4-krat. Med igrami sem spreminjal določene karte katere so mi pomagale, da sem lahko igral proti “meti”. Kot kaže stran https://www.hearthstats.net je Hunter že najmočnejši class za lestvico že 5 mesecev, kar je ZELO radikalno, saj se meta spreminja vsak dan.
O decku
Midrange Hunter je zasnovan tako, da v early game-u čim bolj poskuša nadzorovati board z njegovimi zelo močnimi minioni (katerih se je tudi težko znebiti z nasprotnikove strani!), nato pa v mid-gamu ali late-gamu naredi zelo dosti damaga z Kill Commandi in njegovimi minioni, kateri imajo že zelo veliko napadalno moč. Že z dvema minionoma na polju lahko hunter naredi iz roke 20+ damaga. Zato je ključno pravilo tega decka: najprej nadzorovati board in nato ubiti nasprotnika v enem turnu. Z hunter-jem je tudi zelo dobro če v začetni roki dobimo dober curve (npr. Webspinner turn 1, Mad Scientist turn 2, Animal Companion turn 3), saj z tem zelo pridobimo na tempo-ju in naredimu našemu nasprotniku veliko problemov na polju.
Kaj obdržati v roki
- Warrior: Webspinner, Hunter’s Mark, Mad Scientist, Eaglehorn Bow, Animal Companion (z Coinom), Piloted Shredder (z coinom). Cilj je igrati čim več močnejših minionov saj Warrior nima dosti removal-a. Najboljša stvar proti Warrioru je Savannah Highmane, saj se je težko znebi.
- Shaman: Mad Scientist, Knife Juggler, Eaglehorn Bow (z Coinom). Mech shaman je zelo
agresiven deck zato moramo čim prej stopiti na board ter dobiti kontrolo, če ne nas popolnoma uniči njegov burst damage. Ko enkrat dobimo tempo z Freezing Trap-om ter našimi minioni je konec za shamana. - Rogue: Eaglehorn Bow, Mad Scientist, Haunted Creeper, Webspinner. Rogue je zelo močen proti Hunter-ju, saj ima dosti removala in nas ponavadi ubije v 6-7 turnu, ker je naša arhitektura decka bolj počasna. Vedno treba prioritizirati odstranjevanje minionov od nasprotnika, saj si jih lahko buffa z Oil-om ter nas ubije v enem turnu. Sap je zelo močna karta prot Savannah Highmane, zato pazljivo.
- Paladin: Webspinner, Eaglehorn Bow, Unleash The Hounds, Mad Scientist. Paladin je tudi močen proti naši arhitekturi huntera, saj je Paladinov prvotni cilj da pride na board in nas počasi napada. Unleash The Hounds je izvrstno dobra karta v kombinaciji z Knife Juggler-jem, saj mu to uniči board. Zelo dobro je tudi zadržati Ironbeak Owl v roki, saj lahko imajo Tiriona. Paladinu moramo preprečiti dostop na board.
- Hunter: Webspinner, Mad Scientist, Haunted Creeper, Knife Juggler. Ponavadi izgubi tisti hunter, kateri mora odstranjevati minione od drugega hunterja, zato je dobro da igramo čim več minionov katere bo nasprotnik moral odstranjevati med tem, ko mu mi počasi odstranjujemo health.
- Druid: Webspinner, Mad Scientist, Knife Juggler. Druid ima velike težave z odstranjevanjem minionov, zato je dobro če jih igramo čim več. Turn 1 Webspinner, turn 2 Haunted Creeper, turn 3 Animal Companion, turn 4 Houndmaster je easy win, saj Druid ne more odstranjevati toliko minionov hkrati. Pazljivo glede Swipe-a.
- Warlock: Mad Scientist, Knife Juggler, Webspinner, Ironbeak Owl, Haunted Creeper. Warlock na začetku izgubi proti Hunterjevim minionom, saj so Hunter-jevi minioni močnejši. Ampak to se spremeni mid ter late game, kjer Warlock dobi nazaj board. V tem segmentu je potrebno najti lethal, saj bomo drugače težko obdržali board.
- Mage: Mad Scientist, Eaglehorn Bow, Haunted Creeper, Knife Juggler. Proti Magu moramo vedno prioritizirati odstranjevanje njegovih miniono-v, saj nas lahko Mana Wyrm in Flamewalker vržeta iz igre.
- Priest: Hunter’s Mark, Knife Juggler, Mad Scientist, Haunted Creeper, Webspinner. Igra proti Priest-u je na začetku težja, saj ima dosti removal-a, vendar v 8.-9. turnu izgubi moč. Hunter’s Mark na Deathlord-a garantira free win.
Avtor članka: